Heavenly Creature By mac

טרמפ לגלקסיה של מאק  
Heavenly Creature By MAC


צילמתי לכן חלק מקולקציית הגלקסיה של מאק, יחד עם סווטצ'ים.
ואני מביאה לכן את הפרטים המלאים על הקולקציה, ע"פ החברה. כולל מחירים.
בסיום - מוזמנות לקרוא את ההתרשמות שלי :)

דבר החברה
בחיים, הדברים לא תמיד כפי שהם נראים
קחי לדוגמה את קולקציית Heavenly Creature  של M.A.C, שעל פני השטח נראית כמו שיש, אבל על העור שילוב הגוונים יוצר תערובת שמימית מופלאה. מדובר באוסף רב גוני הכולל 9 צלליות מינראליות, 4 פודרות מינראליות, 4 סמקים מינראלים, 5 שפתונים במגע רך ומלטף, 5 גלוסים ומסקרה. לקולקציה מצטרפים תכשירי ניקוי כמו קרם לחות במרקם ג'ל וקרם עיניים – שניהם כמובן מינראלים, כי בקיץ שלנו פשוט אי אפשר אחרת
בקולקציה הזאת זכינו גם לקאמבק מסעיר של תכשיר הפילינג Volcanic Ash Exfoliator שמחולל נפלאות לעור הפנים ומגיע במהדורה מוגבלת. 3 מברשות חדשות יעזרו לך להגיע כל הדרך לגלקסיה המובטחת: השיער הטבעי של המברשות אוסף בדיוק את כמות האבקה הדרושה לך, והסיבים הסינתטיים מטשטשים את הפיגמנט וממזגים אותו עם העור שלך.
זהו. עכשיו את מוכנה למסע אל הגלקסיה. צריכה טרמפ?

האימג' של הקולקצייה 'טרמפ לגלקסיה' של מאק. 
וכך נראים כל המוצרים... מפתה במיוחד :)






מה בקולקציה?
טיפוח

MINERALIZE CHARGED WATER CLEANSER תכשיר ניקוי מינראלי. מחיר: 135 ₪

MINERALIZE VOLCANIC ASH EXFOLIATOR פילינג מינראלי מחיר:165 ₪
וולקניק אש אקספוליאייטור מכיל אפר וולקני טבעי וקריסטלים של סוכר לניקוי העור, הוספת לחות והסרת תאים מתים. הוא נמרח בקלות על העור ומאפשר זמן השפעה לפני שהוא מתייבש ומתקבע על העור. וולקניק אש עשוי מסלעים וולקניים (געשיים)  גרוסים. החימר הנוצר הינו עשיר במיוחד במינרלים ומסייע לספיחת עודפי שומן מן העור. כמו כן המוצר מכיל אפר וולקני מן האי וונואטו (VANUATU ליד פיג'י באוקיינוס השקט) עשיר בגפרית אשר מקורה עמוק בלב האדמה. בגפרית זו נעשה שימוש במשך מאות בשנים כטיפול במצבי עור שונים. חומר מרכזי נוסף הינו סוכרוז – קריסטלים זעירים המתפקדים להסרה וניקוי  ומסייעים לשימור רמת הלחות של העור. הפילינג מקציף ומנקה את הנקבוביות באופן יסודי. פורמולה זו נבחנה דרמטולוגית ומותירה את העור מוזן בלחות, רך וחלק. המוצר אינו מעורר או מחמיר מצב אקנה קיים ומתאים לשימוש עבור כל סוגי העור.
רכיבים מרכזיים:
-          אפר וולקני – סופח שומן ממשטח העור
-          סוכר – קריסטלים טבעיים לניקוי העור ושימור לחות

MINERALIZE CHARGED WATER MOISTURE GEL ג'ל לחות מינראלי. מחיר: 215 ₪
קרם ג'ל במשקל קל המכיל את פטנט המים הטעונים של מאק. נספג לתוך העור , מעניק לחות מיידית ולטווח ארוך ועוזר לעור להיראות חיוני במהלך הזמן. מכיל אבני חן ואבקת יהלומים המושכים אליהם את היונים שבעור ומסייעים בשמירה על לחות העור. נספג לעור בקלות. מכיל קומפלקס 77 מינרלים , כולל : פוטסיום, מגנזיום, סודיום וזינק המזינים את העור. העור נראה חלק יותר ורך יותר, ללא תחושת דביקות .ניתן לשימוש כקרם יום ולילה .
נבדק דרמטולוגית ואופטומולגית , מתאים לכל סוגי העור.
רכיבים מרכזיים:
קפאין – מרגיע ומוריד אדמומיות
תמצית אלוורה – מרגיע ומזין את העור
אבקת יהלומים – מרכיב ייחודי למים טעונים

MINERALIZE CHARGED WATER MOISTURE EYE CREAM   קרם עיניים מינראלי. 209 ₪ 
קרם עיניים עשיר שמחליק ומזין את עור העיניים בלחות מיידית ולאורך זמן, מצמצם נפיחות וכהויות. הפורמולה מכילה את פטנט המים הטעונים של מאק , אבני חן ואבקת יהלומים המוסיפים יונים למים. יונים אלו מושכים יונים שבעור מכיל מינרלים המעשירים את העור. מכיל קומפלקס של 77 מינרלים הכולל פוטסיום, מגנזיום וסודיום המזינים את העור. מכיל רכיבים כמו קפאין ואצות העוזרים להרגיע ולהחליק את העור. מכיל תמצית שקדים ופולי סויה למיצוק העור.
נבדק דרמטולוגית ואופטומולגית ולא אקנאי ומתאים לכל סוגי העור.
רכיבים מרכזיים:
קפאין – מרגיע ומוריד אדמומיות
תמצית אלוורה – מרגיע ומזין את העור
פיטוספינגוסין – מפחית עיגולים כהים ונפיחות
אבקת יהלומים – מרכיב ייחודי למים טעונים

מברשות
187 מברשת פנים מפוצלת סיבים. מחיר: 269 ₪, 188
מברשת פנים מפוצלת מוקטנת מחיר: 209 ₪
286 מברשת טשטוש מפוצלת סיבים מחיר: 174 ₪

איפור:

MASCARAמסקרה
FALSE LASHES שחור מחיר: 107 ₪

LIPSTICK ליפסטיק
PLEASURESEEKER אפרסק קרמי, VENUS ורוד קורל, CUT A CAPER אפרסק ורוד,
CUSP OF DAWN בג' ורדרד טבעי, FIRE SIGN אדום ורוד. מחיר: 89 ₪ 




CREMESHEENGLASS גלוס
CELESTIAL KISS אפרסק קריר, STRICTLY PLUTONIC ורוד חום טבעי, METEORIC קורל בוהק, ASTRAL Bright פוקסיה, GALAXY ROSE ורוד סגלגל. מחיר: 105 ₪

גלוסים של מאק מקולקציית Heavenly Creature של MAC
סווט'צ'ים של גלוסים. מאק מקולקציית Heavenly Creature של MAC




MINERALIZE BLUSH סומק מינראלי
מינרלייזד בלאש הינו סומק פודרה אפוי ובעל שקיפות, המעניק גימור מואר וזוהר לעור. הפורמולה קלת המשקל מחליקה בקלות על העור והפיגמנטים הגרוסים דק במיוחד, מוסיפים זוהר רך לעור. ליצירת מוצר זה, מים מועשרים במינראלים בצירוף תוסף שמרים ופיגמנטים, מעוצבים על אריחי קרמיקה ונאפים במשך 24 שעות. המים מתאדים ומותירים את המוצר בצורתו המוגמרת. נבדק דרמטולוגית ואופטומולוגית.
רכיבים מרכזיים:
שמן חוחובה, תמצית שמרים – לטיפוח העור
טוקופריל אצטט (נגזר ויטמין E), רטיניל פלמיטת – נוגד חמצון
טאלק – חומר סופח, מונע הסדקות המוצר על העור
מגיע בגוונים:
SOLAR RAY אפרסק זהוב, STRATUS סגול עמוק וזהב חום, SUPERNOVA מג'נטה וזהב ורוד
RING OF SATURN טרקוטה וזהב כתום, מחיר: 126 ₪
Heavenly Creature של MAC סומק מינרלי.
Heavenly Creature של MAC סווטץ' של סומק מינרלי. 

MINERALIZE SKINFINISHפודרה/שימר
LIGHT YEAR אפרסק ורדרד וזהב, STAR WONDER ורוד, שזיף ופנינה,CENTER OF THE UNIVERSE קורל וברק זהוב, EARTHSHINE ברונזה מלוכלך, פנינה זהובה ונצנוץ ורדרד
מחיר: 159 ₪
Heavenly Creature של MAC הסטנד של הסמקים והMSF



MINERALIZE EYE SHADOW צללית מינראלית
מינרלייז איי שדואו הינה בעלת כיסוי נמוך עד בינוני וגימור פרוסט, לשימוש יבש או רטוב. בשימוש יבש להשגת שכבה שקופה של צבע ובשימוש רטוב להשגת צבע אטום וחזק יותר. רשת הגוונים דמוית הורידים בצללית שואבים השראה ממראה אבני החן החצי יקרות. ליצירת המוצר המדהים הזה נעשה שימוש במים המעורבים במינרלים ותוסף שמרים ליצירת תערובת אליה מוספים פיגמנטים ואבנים חצי יקרות. התערובת מעובדת ומעוצבת ונאפית במשך 24 שעות. המים מתאדים במהלך האפייה ומותירים צללית ייחודית. מייקה וטאלק טחונים ומוספים לפורמולה הסופית על מנת להעלות את יכולת הטשטוש  של הצללית. נבדק אופטומולוגית ודרמטולוגית.
 רכיבים מרכזיים:
-    אבקת טורמלין, אבקת פיריט, אבקת ברונזיט, אבקת לפידולייט – אבני חן חצי יקרות 
-    טוקופריל אצטט – נוגד חמצון    
מגיע בגוונים
INVINCIBLE   לבן רך, לוונדר וזהב עדין, Bright אפור, כסף וירוק קפוא, EARTHLY בג', אפרסק וחום קר, AURORA אפרסק, ירוק וחום אדמדם, NEO NEBULA שמנת, סגול חציל וורוד עתיק, MAGNETIC ATTRACTION כתום,ורוד וזהב , WATER צהוב, ירוק ליים וכחול, SKY ירוק,טורקיז וזהוב מתכתי, UNIVERSAL APPEAL זהב, ברונזה וסגול. מחיר: 115 ₪




Heavenly Creature של MAC. צלליות מינרליות.
Heavenly Creature של MAC. צלליות מינרליות ומסקרה. הסטנד הסגור. כי זה יפה!


Heavenly Creature של MAC צללית מינרלית

Heavenly Creature של MAC צללית מינרלית




דבר הנסיינית (המתרשמת בחנות לעת עתה :)


סה"כ מדובר בקולקציה בעלת אופי מיוחד, בעיקר בגלל המראה השבלולי והרב גוני של מוצרי האבקה האפויים, כיאה לקולקציה מינרלית של מאק. מודה כבר עכשיו - יצאתי בידיים ריקות....
מה שכן, הקולקציה החזירה עמה את הפילינג הוולקני שנחטף מהמדפים בזמנו, אני מאמינה שכבר בטח לא נשאר ממנו, או לפחות לא בכל החנויות... מודה שמעולם לא ניסיתי אותו, אבל בהחלט היה מסביבו באז מטורף ונשים התלהבו עד אין קץ.
אז אם נשאר בחנות, שווה לכן לבדוק.

צלליות-
הצלליות בעלות פיגמנט יחסית עדין בסווטצים שעשיתי, בחברה אומרים שאם רוצים לקבל פיגמנט חזק יותר, יש להשתמש בצלליות באופן רטוב, אני לא ניסיתי את זה בחנות. מה שכן, יש גוונים מאד חזקים וקרים לצלליות, שניתנות לשימוש די נרחב. סה"כ הגוונים מקסימים.


סמקים וMSF - 
גם פה הפיגמנט מרגיש עדין מאד, אבל בניסיון נוסף ברור שהם נותנים הברקה עדינה בגוונים מאד טבעיים (פחות מה שהייתי מצפה אגב, מקולקציית מסע לגלקסיה שמתחברת לי הרבה יותר לצבעים קרים וחלליים) אבל דווקא פה נרשמה קצת יותר התלהבות מצדי (ועדיין התאפקתי ויצאתי רק עם קונסילרים ושפתון שהייתי צריכה :-P)


גלוסים - 
הצבעים של הגלוסים מקסימים ומאד קיציים. פה דווקא הפיגמנט מאד חזק ומקבלים בדיוק את הגוון שרואים.
גם כאן הגוונים טבעיים וחמים, לא מה שציפיתי מקולקציית חלל שכזו, אבל בהחלט שווים. ובעיקר בקיץ. מה שכן, המרקם שלהם עלול לא להיות נעים לכולן... יכול להרגיש קצת דביק וכבד. אבל לרוב זה ככה בגלוסים בעלי פיגמנט משמעותי.

לסיכום - 
לאוהבות המינרלי והאפוי בהחלט יש מה לחפש בקולקציה הזו.  גם לאוהבות הטבעי והמיוחד יש מה למצוא בקולקציה.
כאמור, ציפיתי למצוא משהו קצת יותר מצנן לקיץ, אבל סה"כ מדובר בקולקציה בגוונים מאד טבעיים ושימושיים.
ואין מה לעשות, השרבוטים בצלליות עושים את שלהן לעיניים :)



שלכם להפעם...
שרון :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה