bioderma - sebium mat



BIODERMA  -Sebium Mat

אני מנצלת את ההזדמנות של יום המבצע האחרון של ביודרמה בניו-פארם (פרטים למטה!)
לספר לכן, קוראות יקרות שלי, על מוצר נוסף מבית ביודרמה.
הפעם מסדרת הSEBIUM, שמיועדת לעור מעורב ושמן.

דבר החברה:
עור מעורב או שמן מאופיין בדרך כלל בשינויים הורמונאליים, כמו פעילות יתר של בלוטות החלב, נקבוביות סתומות ואף התפתחות חיידקים. שינויים אלה מתבטאים על העור כפצעונים, נקודות שחורות, ברק שומני, אדמומיות ועוד.  שימוש בתכשירים המותאמים לעור שמן יובילו להחזרת האיזון הטבעי של העור.
Sebium Mat, הוא קרם טיפוחי המותאם לעור שמן ומעורב. הקרם מעניק לחות, מפחית ברק ומווסת את הפרשת החלב מבלוטות החלב. הקרם מעניק לעור מראה נטול ברק למשך כל היום ומווסת את הפרשת הסבום מהנקבוביות המצויות על עור הפנים. המרקם הג'לי של הקרם מאפשר לו להיספג בצורה אופטמילית על גבי עור הפנים, מה מאפשר לו להיות בסיס עמיד לאיפור.
הקרם מתאים לשימוש בשגרת הטיפוח היומיומית, כאשר מריחת הקרם תיעשה על עור נקי בבוקר.
רכיבים: פטנט ה-Fluidactiv® , האחראי על צמצום הנקבוביות וויסות הפרשת הסבום עד לאיזון עור הפנים,  ויטמין B6, אבץ, גלוקונט ועוד.

דבר הנסיינית (עבדכן הנאמנה)
העור שלי בהחלט מעורב עד שמן, לכן החלטתי לנסות על עצמי ולא להעביר לנסיינית אחרת.
הקרם מגיע בטובה לא גדולה, אך מאד נוחה לשימוש ושומרת על היגיינה מקסימלית של הקרם.
אמנם הטיובה יחסית קטנה, אבל גיליתי שיש צורך בכמות מזערית של הקרם כדי להספיג היטב את כל הפנים.
המרקם של הקרם מאד חלק ונעים למגע על עור הפנים. כמי שידועה בסלידה מריחות של תכשירים, כאן דווקא הניחוח הוא מאד עדין ונקי ובהחלט מקבל אצלי פלוס גדול.
מראה מאט קשה לי להגיד שהקרם עשה לפנים שלי. כמו אצל רובן, אצלי רואים את זה בעיקר באזור האף.
הברקה קלה נשארה לי בכל זאת, מניחה שככל שהיה יותר חם בחוץ כך גם ההברקה בלטה יותר...
מה שכן, העור נשאר ממש נעים, במרקם חלקלק ורך, ובמגע הוא בהחלט לא מרגיש שומני.
החלטתי לראות את העור שלי רק עם הקרם, ואיך העור שלי גם עם מייקאפ.
אני חייבת לציין את הקרם לטובה כבסיס לאיפור. כנראה שהוא בכל זאת עושה משהו, כי הוא היה בסיס נפלא לאיפור. העור היה נראה יותר חי וכאמור, ממש נעים למגע.

לסיכום:
הקרם הוא לא קרם זול במיוחד בהתחשב בכמות הקצת יותר קטנה מבד"כ, אבל גם ממש לא מהיקרים בשוק.
חוצמזה, שתמיד ניתן ואף רצוי לחכות למבצעים, כמו זה של היום (גלגלו למטה בסיום !)
מי שמחפשת מראה ממש מאטי, כנראה שזה לא הקרם שיפתור לה את הבעיה.
מי שמחפשת קרם קליל שנספג מהר לעור ומהווה בסיס טוב לאיפור, זה קרם לא רע בכלל.
הסביום מאט בהחלט מומלץ לימי הקיץ החמים, הוא מאד מרענן ופרשי.

מחיר: 139.99 ₪ ל40 מ"ל.

וכך זה נראה. סבום מאט - אנטי שיין פלואיד. ביודרמה. ניחוח ומרקם נעימים וקליליים.





יום אחרון למבצע של ביודרמה!!! שימו לב!!

30% הנחה על  מגוון מוצרי ביודרמה ברשת ניו-פארם
ותיק ים מתנה בכל קניה!

המבצע יתקיים בין התאריכים 04.07-24.7.2012 ברשת ניו פארם ברחבי הארץ

ביודרמה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי, המשווק על ידי ניאופרם ישראל, ומתמחה ברתימת מדע הביולוגיה לשירות רפואת העור, יוצא במבצע: 30% הנחה על מגוון מוצרי ביודרמה  וכן תיק ים מעוצב במתנה בכל קניה.

בין מוצרי המותג תוכלו למצוא כמה מוצרים שכתבתי עליהם בעבר - 



וגם - ימים אחרונים לGIVEAWAY המטורף של אנטונים...
רוצה לזכות בסט מברשות יוקרתי מתנת אנטונים?? הכנסי מהר לקישור הזה...


תהנו!!
שרון....



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה