דיור עם קולקציות חדשות DIOR NUDE AND JUNGLE



22.10.2012




נטלי פורטמן בלוק המהמם של דיור ניוד.


הסדרה החדשה של דיור ניוד. מייקאפים ומברשות איפור חדשות.


שמחתי מאד שהוזמנתי להשקה של המתחם הייחודי, ולהתנסות בסדרה החדשה של המייקאפים.
תשמעו... הגעתי לא מאופרת, אחרי לילה ללא שינה. ובלשון המעטה - נראתי זוועה!
במיוחד בשבילכן החלטתי להתנסות בחוויה ונתתי למאפרת החברה, ויקה, לאפר אותי. ויקה הפתיעה לטובה!

צילמתי גם תמונות של לפני/אחרי - אבל נאלצתי לצנזר אותן... זה פשוט קשה מדי לעיכול :)
כל שאר הנוכחות בהשקה, נדהמו למראה הנחת המייקאפ, ואמרו שהמייקאפ יושב עליי פשוט מושלם.
אני אשאיר לכן להחליט ;-)

אז מה תמצאו במתחם?
* את סדרת הניוד החדשה בגוונים חדשים - פודרות, מייקאפים, ושימר מוזהב. 
* ארבע מברשות חדשות למייקאפ ופודרה.

* סדרת הג'ונגל שגם איתה אופרתי - שפתונים, גלוסים, סמקים, צלליות, לק מתפוצץ מהמם.
* סטנד דוגמיות מייקאפים פשוט מדליק! שבו ניתן למצוא התאמה מושלמת של המייקאפ, כולל ערבובי גוונים.
   כל לקוחה שתחפץ תקבל גודל דוגמית מיוחדת של המייקאפ שהותאם עבורה.


דבר החברה על קולקציית הניוד החדשה:

Diorskin Nude: מגוון חדש
Nude Fluid: המייקאפ האגדי – (265 ₪)
ב- 2012 המייקאפ הנוזלי הוא בעל גימור קטיפה מעודן הנטמע בתוך העור, בכדי להעניק לעור את מידת הכיסוי הנכונה מבלי ליצור מסיכה על גבי העור. המראה הנוצר הוא מראה מאט, בעל זוהר טבעי, עם אפקט עור נקי אידיאלי.

Nude Compact: הפודרה הדחוסה הטבעית ביותר – (230 ₪)
הפודרה ייחודית בכך שהיא מספקת גימור זוהר וטבעי בכל תאורה.
ניתן לפזר את הפודרה באמצעות ספוג או מברשת. ספוג: משתמשים בצד של הספוג על מנת להשיג כיסוי מושלם, או בצד הקטיפתי בכדי להשיג מראה זוהר. מברשת: לשימוש כנגיעה סופית מעל מייקאפ נוזלי. משתמשים בצד הכהה להשגת גימור קטיפתי, או בצד הבהיר לתוצאה שקופה, נטולת פודרה.

Nude Shimmer- (262 ₪)
תמצית האיפור של תצוגות האופנה עבור אור הזרקורים! Nude Shimmer היא אבקת קסמים המציעה תערובת עדינה של מיקרו-פנינים זעירות על בסיס שקוף. בפיזור עדין על קווי המתאר של הפנים, בסטייל מקצועי, הוא תופס הרבה אור ומספק את אפקט הברק והזוהר שכל אישה חולמת עליו.

Fluid Brushes (285 ₪)
מברשות המיועדות למייקאפ נוזלי או במרקם קרמי, בעלות סיבים חדשניים.
שתי אפשרויות להשגת האפקט הרצוי:
מברשת לכיסוי קל- צורת "לשון החתול" הרחבה שלה מותירה שכבה דקה ביותר של מייקאפ על העור.
מברשת לכיסוי מלא – מברשת צפופה ובעלת שיפוע המיועדת להנחת כמות מייקאפ גדולה יותר
על העור ולהשגת כיסוי מלא יותר. התוצאה הינה טבעית ושקופה לחלוטין.

Powder Brushes- (342 ₪)
מברשות לפודרה דחוסה ופודרה בתפזורת. עשויות משיער טבעי איכותי ביותר,
על מנת לספק את הנוחות המקסימלית ועל מנת להבטיח שהן תשמורנה על הצורה שלהן גם לאחר שימוש רב.
שתי אפשרויות להשגת האפקט הרצוי:
מברשת לכיסוי קל - עגולה ורכה עם סיבים בשכבות, המברשת מאבקת את הפנים בעדינות
ומספקת גימור קטיפתי, שקוף למחצה ונטול אבקה.
מברשת לכיסוי מלא - מברשת שטוחה ודקה אשר דוחסת את הפיגמנטים בכדי להשיג כיסוי מלא
 ומראה חלק בגימור שקוף.



וקצת חוות דעת של נסייניתכן הנאמנה -
* מייקאפ ופודרה ניוד:
המייקאפ הפך לפייבוריט שלי לתקופה הקרובה. עוד לא הספקתי להתנסות בו מספיק כדי לתת לכן חוות דעת מלאה, אבל אני יכולה להגיד שהוא מאד נעים על העור, אפשר להגיע איתו לכיסוי קליל או יותר רציני - לי הייתה אדמומיות וצהבהבות ועור מזעזע ועייף ומה לא... נשארתי איתו בכוונה עד הערב. הוא נשאר בכיסוי המלא עד לרגע הסרת המייקאפ. האף שלי מעט הבריק, אבל מחוץ ממנו ממש שום דבר. המייקאפ קובע עם הפודרה החדשה, לדעתי הכיסוי שלו היה יפיפייה ומושלם בלעדיה. היא הייתה מעט מקומחת. אבל לא ניסיתי אותה בהנחה עצמית.
אגב, אני לא יודעת איזה לחות ויקה, המאפרת של דיור במתחם הניחה עליי, אבל כשהסרתי את האיפור בערב מאוחר, העור שלי היה פשוט מושלם. הרגיש מאד חלק ונעים. אני אצליח לברר איזו לחות זו הייתה ואספר לכם.

* שימר ניוד:
בגוון זהוב טבעי. נותן גימור מקסים.
* מברשות:
לא התנסיתי בפועל, יכולה רק לדווח מהמגע...
את המברשת השחורה פחות אהבתי, קצת פחות נעימה לטעמי. לשאר יש פוטנציאל לא רע בכלל.
אבל המחיר.... מעניין אם זה שווה את זה באמת.

* צמד סומק ושימר ג'ונגל:
שני גוונים טבעיים, אני אישית ניסתי את ה849  ויצאתי מאוהבת. כולן צחקו עליי שדווקא מהסומק התלהבתי. הוא ישב מאד טבעי ומאיר את עצמות הלחיים בצורה מושלמת. החזיק מעמד יפה עד סוף היום. עד כדי כך שאמנם לא קניתי אותו ספציפית,
אבל חיפשתי דיופ שלו ויצאתי עם פלטת סמקים שלמה של מאק (גם נשברו לי כמה, אז הייתי חייבת...) :-D

* שפתון ג'ונגל:
הגוונים טבעיים ויפים. התנסיתי בגוון מספר 468. הגוון מקסים וטבעי.
המרקם שלו מאד נעים ולחותי על העור, וכך גם נראית העמידות שלו...

* צלליות:
הצלליות הבהירות יותר מנצנצות מאשר פיגמנטיות, בבית גם נצפו שאריות נצנצים מתחת לעיניים.
הצללית הכהה הייתה בעלת פיגמנט יותר משמעותי.

* הלק המתפוצץ:
עוד התאהבות קשה... עד כדי כך שגרמתי גם לאוקסנה ותמר לשים ;-)
הוא מגיע בזוג אחד - גוון זהב (הראשון שמניחים) וגוון ירוק זית בקבוקי (או ירוק קקי מוזהב כמו שקרא לו בעלי:)

ההתפוצצות נעשית ממש מהר, וזה היה ממש מלהיב לראות את זה קורה בלייב. ואני ממש לא בקטע של לק מתפוצץ. התהליך לרוב מעיק והתוצאות לא מושלמות.. לגביי עמידות קשה לי לומר. יום אחרי הוא כבר לא נראה משהו, וזה אחרי ששמתי את הטופ של אסי. אבל מצד שני, הידיים שלי היו עם קרם ידיים ולא הסרנו עם אצטון לפני...מה שכן, המחיר בטוח יקר, בכל זאת דיור... אז מי שמכירה דיופ - חייבת להמליץ לכולן ;-)


ו...תמונות!!!
מתנצלת על האיכות, זה מהפלאפון... לא מצאתי את המצלמה שלי... 

החנות הייחודית של דיור ליד הסופרארם בקניון רמת אביב. מחכים לכם מאפרי החברה.
הקולקצייה הניודית החדשה של דיור. מייקאפים, פודרות, שימר ומברשות מייקאפ ופודרה חדשות.
המייקאפים המחודשים של דיור בתצלום מקרוב.
סט שלישיית צלליות קולקציית הג'ונגל של דיור.
השפתון שהניחו לי, למרות שלא נראה בתמונה.
מאד נעים ולחותי. לא ממש עמיד. גוון 648.
שימר מקולקציית הניוד של דיור.
סט צללית וגלוס ג'ונגלי במיוחד. דיור ג'ונגל.
הסומק שבו השתמשו עליי. לדעתי הוא הורס.






סטנד ייחודי לדוגמיות מייקאפים. מערבבים ומנסים בבית!

מדליק לא?! סטנד הדוגמיות של דיור.

קרוקודיל. לק מתפוצץ בשתי שכבות - זהב וירוק זית בקבוקי. לגמרי קרוקודיל! הייתײ חייבת להגדיל את התמונה ;-)
קרוקודיל. לק מתפוצץ בשתי שכבות - זהב וירוק זית בקבוקי. מהמם!!







ו.....אני..... לפני ואחרי.... את זה אתן לא מקבלות בגדול :-)
תראו את האדמומיות הרבה שיש לי, העייפות של העור והצהבהבות הנוראית.
אפילו היו לי שקיות מתחת לעיניים...
דיור ניוד - ואחרי... תראו איזה מהמם.

דיור ניוד - לפני. לא יודעת איך הסכמתי להעלות לפה את התמונה הזו :-D



 ובהשראת הג'ונגל, ובהשראת היום המיוחד הזה עבורי ועבור בעלי היקר -
אני מסיימת את הפוסט עם הקליפ הבא.
היום ממש לפני 7 שנים התחלנו את הזוגיות המדהימה שלנו, ואני מקדישה את השיר הבא ;-)
מאחלת לכולם בעל מדהים, אוהב ותומך כמו שלי.
וכמו שהוא אמר לי הבוקר:
"אז מה אומרים אחרי 7 שנים...??" (רגע של שתיקה) 
"וואו. עברו 7 שנים!" :)
אז יובל שלי, אני אוהבת אותך יותר מתמיד, מתרגשת להיות אשתך ולשאת את הילד/ה שלנו בבטן..;-)






שלכם בהמווווון אהבה....

שרון!

3 תגובות:

  1. מהממת יסתדרת עם הגוון בסוף 30 לא כהה לך מידי?

    השבמחק
  2. אחלה פוסט, רק מה שכן, תמונות של לפני ואחרי הייתי ממליצה לעשות באותה תאורה, כי היא משפיעה המון.

    השבמחק
  3. אוקסנה, האמת שעדיין לא בדקתי :)
    ויול, אם זה היה מתוכנן, הייתי עושה זאת... התאורה במקום לא הייתה מזהירה...
    אם אוקסנה תשלח לי את התמונות שהיא צילמה אותי, אני אוסיף ;-)

    השבמחק