shana tova!! שנה טובה!!! איפור חגיגי לראש השנה

אז איך להתאפר לחג?!
הפוסט הזה מוקדש לנבחרת מוצרי האיפור המומלצים שלי לאיפור החגיגי לערב ראש השנה.
החג הזה החלטתי ללכת על גווני סוף הקיץ תחילת הסתיו: חומים נייטרליים עד סגולים-ורודים עתיקים.
המראה יהיה מראה יחסית נקי, עם אפשרות לטוויסט מדליק למי שרוצה. הסברים בהמשך!
אפשר לבחור גוונים יותר נייטרלים, או גוונים יותר עמוקים. להשקיע קצת יותר בעיניים, או בשפתיים. השארתי לכן כמה אפשרויות איפוריות שמתאימות לכל אאוטפיט שתבחרו ללבוש לחג.


איפור הסקין:
למראה טבעי אך עמיד בחרתי את המייקאפ החדש של בובי בראון. עוד עליו תוכלו לקרוא כאן.
המייקאפ יושב על העור בצורה מושלמת וטבעית, ומעניק גימור חי ונושם. ישרוד עליכן גם את הארוחה החופרת ביותר...
ללחיים בחרתי סומק מינרלי של מאק בגוון LOVE THING, שהוא ורוד מלוכללך עם נטייה סגלגלה במקצת. למרות שהוא נראה כהה, הוא מתקבל מאד טבעי ויפה גם על עור בהיר. פשוט צריך להניח בזהירות. הגימור המינרלי-מבריק שלו ייתן לכן אור בעצמות הלחיים.


מייקאפ עמיד של בובי בראון. מגיע ב18 גוונים שונים, כך שבטוח תמצאי את הגוון המתאים. למראה טבעי שלא זז.



סומק מינרלי של מאק. למראה לחיים סמוקות וזוהרות.MAC




איפור העיניים:

לצלליות בחרתי דווקא צלליות קרם עמידות של בובי בראון. הן מגיעות בגוונים רבים ומגוונים, וגם הן ישרדו לכן על העפעף את הארוחה הארוכה ביותר, פלוס הדרך הביתה :)
אני ממליצה על גוונים נייטרליים יחסית, גם פה בגווני החום טבעי עם נטייה לורוד או סגול עתיק. מי שרוצה אפשר לבחור גם בגוון מבריק, אבל תיכף תגלו למה אני ממליצה על גוון דווקא מאטי.
אייליינר - טוויסט מעניין ומדליק שאפשר לעשות כאן הוא על הצללית הטבעית יחסית לעשות אייליינר צבעוני משוגע בגוונים מטאליים. בחרתי לכן את האייליינר העמיד של ג'ייד מסדרת האיידיליאק. ההמלצה שלי היא על האפור-כסוף או על היין. נורא תלוי איזה בסיס תחליטו לשים. אפשר להניח גם את האייליינר בגוון כחול עמוק.
האייליינר בגוון מטאלי עם נצנוץ עדין, וכדי להוריד אותו מהעפעף תצטרכו לשפשף היטב, כי העמידות שלו מטורפת.
לסיום העיניים - מסקרה! ממליצה על המסקרה החדשה של בורז'ואה - ביוטי פול ווליום. במרקם מוס עם מברשת גדולה אך לא גדולה מדי. ניתן לבנות את המראה המבוקש, והמראה המתקבל עם המסקרה של בורז'ואה הוא של ריסים מלאים ומופרדים.


האייליינר העמיד של ג'ייד מסדרת האיידיליאק. איילינר עמיד בטירוף בגוונים מרהיבים - מטאליים עם נצנוץ עדין.
צללית קרם עמידה של בובי בראון. מגיעה במגוון מטורף של של גוונים. עמידות בטירוף. יש גם מאט וגם מבריקות!

המסקרה החדשה של בורזו'אה. ביוטי פול ווליום. למראה ריסים מלאים.



לא לשכוח  לאפר את הגבות:
בסיום האיפור סרקו היטב את הגבות, מלאו עם צללית בגוון השיער. רצוי גוון חום עם נטייה לאפור או לערבב עם ירוק זית לבלונדיות. לסיום, אני ממליצה להניח ג'ל עיצוב לגבות של ארדל. זה עובד ממש כמו מסקרה. צריך לסרק את הגבות לכיוון הנכון עם מעט מהחומר. לתת לו להתייבש. וזהו. הגבות שלכן כבר לא ילכו לשום מקום... 



ג'ל לגבות של חברת ארדל. לגבות סוררות.


איפור השפתיים:
לבסיס שפתיים עמיד, אני ממליצה על שפתון עמיד של מאק מהקולקציה האחרונה של מאק STYLESEEKER שעדיין לא העליתי את הפוסט עליה. צילמתי לכן אותה, ומבטיחה להעלות לכן בהקדם. השפתון הזה בגוון FUN FINDS. גוון טבעי ומקסים. לאוהבות השפתון הכהה יותר אפשר בכיף להניח את הגוון הבורגונדי שנקרא CAMEDEN CHIC.
בגלל ששפתון מאט נוטה לייבש את השפתיים, אני אוהבת להניח מעליו תכשיר לחותי. ובגלל שבכל את ערב ראש השנה, חג חגיגי למדי, אני ממליצה לכן לנסות ולהניח על השפתון גלוס. כאן אני ממליצה על הגלוס העמיד של בורז'ואה מסדרת ה3D MAX 8HOURS GLOSS. הגוונים בסדרה מתאימים לאווירה שאנחנו רוצות ליצור.




mac. matten lipstick. מאק שפתון מאטן מאטי ועמיד.
בורז'ואה גלוס תלת מימדי עמיד ל8 שעות (לא באמת) bourjois 3d max 8 hours gloss



ולא לשכוח גם לק לציפורניים:
אז כאן לא יכולתי שלא להכניס את הקולקצייה הסתיווית המקסימה של אסי.
יש גם צבעים נייטרלים יותר ויש גם צבעים קצת יותר עמוקים. אפילו הירוק הכהה יכול להתאים לכן כאן!
כל שצריך לעשות הוא לבחור... :)
קולקציית הסתיו של אסי. ESSIE גוונים עמוקים ונייטרליים. ילכו איתכן גם לחורף!

נתתי לכן מוצרים ספציפיים, כדי להקל עליכן ליצור את מראה האיפור המיוחל.
ברור שאם אין לכן מוצר אחד או שניים, אבל יש לכן מוצר עם גוון דומה ואפילו גימור שונה, תוכלו להשתמש בו לאיפור.
מאחלת לכן שנה טובה ומתוקה!!!


אני אגלה לכן, שאת השנה שלי אני מתחילה בכניסה לחודש שישי :) מרגש ומלחיץ גם יחד!!! ;-)
מבטיחה לכן תמונה מאיפור החג שלי!!

שנה טובה וחג שמח!! שרון לוסטיג לונטל

שלכן בהמון אהבה!!!

שרון.


2 תגובות:

  1. תודה על הטיפים!
    הייתי שמחה לראות גם תמונות של הביצוע, למרות שזה קשה יותר לביצוע (-:

    השבמחק
  2. אנונימי23.9.2012, 1:50

    שרון, תודה רבה!
    כיף לראות וכיף לקרוא, ו.. את נראית מהמם.
    שמחתי.
    :-)

    הצלחת לפתות אפילו אותי (שלא מתאפרת כמעט אף פעם) לבדוק את המוצרים האלה... הלקים מעניינים אותי, וגם המייק אפ.
    אם יצליח לי, אדווח

    השבמחק