hello kitty pregnancy painting - ציור ההריון הראשון שעשיתי על עצמי!

אנגרי בירד או הלו קיטי?! :) תודו שזו תמונה אדירה...

                                                                                                            
הלו קיטי עם בעלי המדהים יובל.
אז הפעם אני מביאה בפניכן את ציור ההריון הראשון שעשיתי על עצמי... שבוע 32...
את הציור עשיתי בספונטניות שיא באמצע הלילה... לקראת פעילות GIVEAWAY שנערכה בבלוג של יפותו.
זכיתי במקום השני בתחרות ;-) מי שתכנס לבלוג, תבין מהר מאד שיעל חולה על הלו קיטי, ככה שההחלטה מה מציירים, הייתה פשוטה! כנראה שכל מה שצריך כדי לצייר, זו השראה.



וככה הכל התחיל...
קודם כל אני מחפשת השראה. במקרה הזה מדובר בציור שעליי להעתיק, אז הוצאתי שתי תמונות שאהבתי של הלו קיטי.
התלבטתי עם בעלי איזה מהציורים יהיה יותר מדליק, והציור של הראש בלבד נבחר - בעיקר בגלל צורת הבטן העגולה, שתתאים בול לציור עגול.
במקרים שבהם אני מציירת הסקיצה לבד, לרוב אני מוציאה תמונות השראה ואוספת מהן אלמנטים.


סקיצה של הלו קיטי.




החלטתי הפעם לצייר בצבע כסוף, ולא בלבן, בגלל שחלק ניכר מהציור לבן, יהיה לי יותר קל לזהות את החלקים.


הלו קיטי, קווים לדמות. ציור הריון ראשון שלי על עצמי. בגלל זה גם הצילום קצת גרוע...



הפעם לא תכננתי לצבוע את הרקע, אז רק תכננתי את הקווים הכלליים של הציור כדי שאדע מה לצבוע באיזה צבע.
והתחלתי למלא את החלקים בגוון הלבן.
זו הפעם הראשונה שציירתי על עצמי, מול מראה ומהסתכלות מלמעלה.
זה היה הרבה יותר קשה ממה שחשבתי.
כאן אתן רואות את השכבה הראשונה של הלבן. התרגלתי לכל העניין של לצבוע ולהסתכל במראה במקביל...




הלו קיטי מתחילה לקבל צורה על הבטן ההריונית שלי.


ושכבה נוספת. לקח לי זמן להשיג שליטה על כמויות הצבע ועל  הכיוונים שאני רוצה לצבוע בהם.
חשוב שהצביעה תהיה בכיוון אחד במקרה של ציור שכזה.
ושכבת הצבע צריכה להיות כמה שיותר אחידה.




ציור הריון של הלו קיטי. הרקע הלבן.



צובעת חלקים נוספים. הפעם את הסרט הורוד של הלו קיטי. החלטתי להוסיף לו גוון קצת אדום במרכז, לגיוון.



ציור ההריון שלי על עצמי. הלו קיטי. כי אי אפשר בלי הסרט על הראש!



הוספתי את קווי המתאר בשחור והחלטתי שבא לי לצבוע גם את הרקע בוורוד. כאן אתם רואים את תחילת הצביעה.
חשוב לזכור כי שחור תמיד יהיה הגוון האחרון. רוב הסיכויים שאם הייתי יודעת מראש שאצבע את הרקע, הייתי משאירה את קווי המתאר לסיום. הרעיון שעומד מאחורי זה מאד פשוט - שחור משתלט על הכל, ומאד קשה לתיקון.
לכן גם את הציור הראשוני אני מבצעת בלבן (או כסוף כמו הפעם)



ציור ההריון של הלו קיטי כמעט גמור! מתחילים את הרקע


והנה הציור הסופי לשיפוטכן...


ו
אתן לא רוצות לדעת באיזו תנוחה צילמתי את התמונה הזו... (רמז: הרגליים שלי כמעט באוויר :-)=




ולחלק שהיה הכי קשה!!!
תמיד כשאני מציירת, אני נשארת רק עם החלק של הציור והצילום. וכאן זה נגמר.
ההריונית בוחרת מתי להוריד את הציור ממנה, והרבה יבחרו ללכת איתו להשוויץ. כי במציאות זה הרבה יותר מגניב מאשר סתם בתמונות...

את ציור ההריון מאד קל להסיר (פיזית! לא מנטלית!) השלב הראשון יהיה הסרה עם מגבונים,
ולאחר מכן פשוט להתקלח...

בתמונה הזו אתן רואות אותי מהססת... מניחה את המגבון על הציור אבל מפחדת להזיז אותו!!
ציור ההריון של הלו קיטי שניה לפני ההורדה...



ובלית ברירה גם צריך להתחיל למחוק. אז התחלתי בעדינות... בכל זאת, להרוס את היצירה של עצמך אחרי פחות מכמה שעות שיצרת אותה, זה מאד מאד קשה. העברתי פעם ראשונה את המגבון ופשוט ישבתי בהלם עוד איזה דקה :)



ציור ההריון של הלו קיטי הופך ליצירת עבר...



מתחילים להסיר ברצינות... בלית ברירה...

הלו קיטי יורדת לטמיון... כמנה קשה להפרד







וככה המגבונים נראים בסיום הסרת ציור ההריון שלי. אפילו המון מגבונים זה לא הצריך...




ועוד תמונה... הפעם שלי עם הציור :)

תמונה שצילם יובל, בעלי המדהים. כדי שגם תראו איך זה נראה על הגוף...




עוד על ציורי הריון תוכלו לקרוא בפוסט הראשון שכתבתי בנושא...

תגובה 1:

  1. אני שמחה שנהנית ומתארת לעצמי שניתקל בעוד כמה וכמה ציורים שתיצרי על עצמך עד הלידה. יש לך בטן מושלמת לציורים. לגבי הסרה- זה נהיה קל מציור לציור, כי כל הסרה מכינה את הבטן לציור הבא. בהריון הראשון עשיתי ציור כדי לצלם ביום בו נסעתי ללדת. ההריון השני הפך אותי לפוריה הרבה יותר. כיף לצייר כשיודעים שיש לך המון אפשרויות, למעשה אינסוף וציור בטן עצמי הוא דרך מצויינת להתנסות בדברים שלקוחות לרוב לא מבקשים לעצמם. היה לי כיף ליצור סדרת סרטונים בערוץ שלי ששם בכל סרטון אני מדגימה איך יוצרים ציור בסגנון אחר.

    השבמחק