לק היום - הפעם של ג'ייד MYSTIQUE MAUVE BY GA-DE

 טוב, אז את הפוסט הזה אני מעלה בעודי מתארגנת לקראת כלה (לקראת כלה, פני שבת נקבלה נקבלה... :)

כלות של יום שישי אני נורא אוהבת. האווירה של החתונה נעימה נורא ואביבית, האיפור והשיער קצת יותר רגועים ופחות דרמטיים, כל הלוק יותר נינוח ומדליק. דווקא היום יש לי תסרוקת מאד קלאסית לכלה, ובאיפור בחרנו איפור ממש טבעי, שמדגיש את כל הנתונים הטבעיים של פני הכלה אך כמעט ואינו מורגש, מפני שהכלה לא מתאפרת לעולם (אבל מחזיקה ברשותה מוצרי איפור רבים אני מוכרחה לציין, ואפילו מוצלחים :)
לנשים שאינם מתאפרות, אך כן יש ברשותן כמויות גדולות של איפור שאינן יודעות מה לעשות איתו, אני מציעה גם סדנת איפור אישית (או זוגית במידה ויש להן חברה/אחות שהן רוצות לשתף) בסדנא נלמד איך לזהות מוצרי איפור איכותיים, איך להשתמש ולהתאפר עם מוצרי האיפור שיש בבית, ונלמד להתאים את האיפור לכל אירוע.
אני מאד אוהבת להעביר סדנאות איפור, כי אני מגלה לנשים שמגיעות לסדנת האיפור הרבה טיפים קטנים, שעושים את כל ההבדל, ותמיד זוכה לשמוע תמיהות לגביי "איך לא חשבתי על זה קודם". וכמעט תמיד מקבלת איזו הודעה ,משמחת שמספרת שהצליחו וקיבלו מחמאות אין סוף, לאחר שהנשים שעברו את הסנדא מממשות את שלמדו בבית

ולענייננו....

הלק הזה רק חיכה ליום שבו אחזור לשים לקים כמו שצריך...
צילמתי לכן אותו באור יום, כדי שתראו גם את ההברקה היפה שלו וגם את הגוון המדוייק.
הוא מעין סגול בהיר קצת מלוכלך, מתאים נורא גם להרגשה צבעונית וגם ליום רגוע יותר.
העמידות שלו הייתה רגילה - יומיים שלושה על ציפורניים נקיות וללא מייבשים.
מתייבשים יחסית במהירות, גם עם שכבה יותר עבה. אני הנחתי שתי שכבות לגוון מושלם.
והתמונות לשיפוטכן... לדעתי זה גוון מדליק גם לכלות שרוצות לתת קצת נגיעה של צבע! בשילוב עם איפור שנותן תזכורת ללק, או אולי זר פרחים סגלגל, את יכולה להיות כלה לא-רק-לבנה/שמנת ומדליקה :)

הגוון מספר 415 עונה לשם MISTIQUE MAUVE

כרגיל את ג'ייד ניתן למצוא בפארמים, ואת הלקים שלהם במבצעים של סביב ה10-15 ש"ח.






שיהיה לכן סופ"ש מפנק!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה