DR. OR דוקטור עור. חוויות המלצות ומבצע שווה!



01.08.2012
דר. עור - DR. OR




היום החלטתי להכיר לכן חברת טיפוח יחסית חדשה, שהכרתי אותה בזכות לקוחות רבות שלי ששאלו אותי עליהם. החברה נקראית דוקטור. עור - DR. OR בתרגום חופשי...
'יש לי קרם של דוקטור עור' 'מה את אומרת על דוקטור עור?' מה לא שמעתי עליהם....

אז קודם כל קצת על החברה -
מה שבעצם מייחד את החברה, זה שכל המוצרים הם פרי פיתוחם של רופאי עור (דרמטולוגים קליניים). בעצם, כל מוצר שאנחנו משתמשות בו, מפותח ע"י דרמטולוגיים כאלו ואחרים, הרי רק להם יש את הידע בנושא. אבל ברגע שמדובר ברופאי עור של ממש, שרואים מטופלים מדי יום ומכירים את הצרכים של הנשים והגברים בכל הגילאים ובכל סוגי העור, אז יש פה בהחלט ערך מוסף מאד חשוב שנכנס לתוך המוצרים. אז בעצם יש פה שילוב של טכנולוגיה ומדע יחד עם ניסיון מהשטח. בקיצור – רע זה לא יכול להיות J
בנוסף לכל אלה, כל המוצרים נבדקו גם על עור רגיש, ואפשר למצוא מגוון רחב של תכשירי טיפול וטיפוח לכל סוגי העור.
אה כן, והפלוס הכי גדול – המוצרים לא נוסו על בע"ח והם פיתוח ותוצרת כחול-לבן.

אני מביאה לכן פה חוויות התנסות משלושה מוצרים שונים של החברה,
ששייכים כל אחד לקטגוריה אחרת.

למרות כל מה שכתבתי למעלה, הייתי מאד סקפטית... בנוסף להיות מאפרת כלות ומאפרת בהפקות אופנה, אני גם בעלת הכשרה של קוסמטיקאית פרא-רפואית, ומתעסקת המון עם פנים של נשים, מכירה הרבה מאד מוצרים מקצועיים, וממעטה לקנות מוצרי טיפוח בפארמים.
אבל מה לעשות שחל שיפור תודעתי נפלא בשנים האחרונות, והתחילו להנגיש גם מוצרים קוסמטיקה איכותיים יותר במחלקות הקוסמטיקה הדרמטולוגית בתוך הפארמים.
אני כבר קצת אהרוס את המשך הפוסט, אבל חייבת לציין שההתרשמות שלי הייתה חיובית מאד (עד כדי התלהבות של ממש)

   אז מה יש לנו היום בסל הקניות היום?
·        דאודורנט ללא אלומיניום
         אל-סבון לעור מעורב ושמן
          דמי מייקאפ - לחות עם הגנה 
          וגם קרם הגנה מהשמש - שכבר כתבתי עליו בעבר


ווהנה החוויות והדעות שלי.... 


נתחיל במוצר שהייתי הכי סקפטית לגביו – הדאודורנט...
DEO-DOR F
דאודורנט רול און ללא אלכוהול, ללא אלומניום, בניחוח רענן

דבר החברה:
הדאודורנט מעניק תחושת רעננות והגנה אפקטיבית מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי. הדאודורנט מהווה פתרון אידיאלי בהיותו ידידותי למשתמש וגם לסביבה.
דאודורנט Deo-Dor F  של דוקטור עור,  מגן לאורך זמן ומותיר ניחוח קליל ורענן.
מרבית הדאודוררנטים הנם אנטיפרספירנטים ומכילים מלחים שהופקו מאלומיניום, אשר יוצרים חסימה זמנית של בלוטות הזיעה וכך מעוכבת הפרשתה. ישנה מודעות הולכת וגוברת בקרב צרכנים החוששים מנזקים אפשריים כגון חסימה של נקבוביות העור ופגיעה בתפקוד בלוטות הזיעה. בנוסף, לא מעט אנשים סובלים מרגישות לאלומיניום, או למתכות, ולהם במיוחד  מומלץ להשתמש בדאודורנט שאינו מכיל אנטי-פרספירנט.

מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור רגיש

הוראות שימוש: לשימוש לאחר הרחצה על עור יבש ונקי.

דבר הנסיינית (אני J )

קודם כל, האריזה מאד נקייה ואסתטית. לבן-ירוק נעים שכזה. מגיע כרול-און לכל דבר. 70 מ"ל (גודל רגיל)
על פניו הוא נראה דאודורנט רול-און רגיל. מדובר בדאודורנט ללא אלומיניום וללא אלכוהול. ("דאודורנט בריא"). אלכוהול ידוע כמגרה את העור, והאלומניום הוא מה שהופך את הדאודורנט לתחת הקטגוריה "אטי-פרספירנט". מה שבעצם זה עושה לעור, זה לאטום את בלוטות הזיעה, ובכך למנוע את תפקודם. יש המון מחקרים בנושא והרבה שמועות, שרובן אומרות שזה ממש לא בריא, כי זה מפריע לתפקוד וחוסם, כי זה מושך תאים סרטניים ומה לא.
האמת? לא יודעת מה נכון ומה לא. אבל תכל'ס כל מה שאוטם את העור כן מפריע לתפקוד הבריא שלו בצורה כזו או אחרת. לפעמים זה הכרחי ולפעמים אפשר לוותר על זה.
אני אתוודה מעל דפי הבלוג, שיש לי בעיות הורמונליות בשנים האחרונות (בעיקר עם בלוטת התריס) וסבלתי מאד מהזעה, דבר שלא הייתי רגילה אליו מעולם. המצב היה כה גרוע, שבשנה האחרונה נכנעתי בחזרה לליידי ספיד סטיק המקורי (הסטיק!)
זה עבד יופי. אבל אפילו כשיוצאים מהמקלחת אחרי שפשוף חזק, עדיין מרגישים את הדאודורנט 'דבוק' לעור. גם לא הכי להיט שיש. אבל היי, זה עדיף על פני האופציות של עיגולדים מתחת לבית שחי...
ניסיתי המון דאודורנטים במהלך השנים הללו, גם הרבה בלי אלומיניום, גם כאלו שלא ניתן להשיג בארץ, חלקם היו עם תוצאות לא רעות, אבל עדיין במקרים קצת יותר קשים, לא עזרו כמו הליידי ספיד סטיק.
ואז הגיע הדאודורנט של דר. עור... כמה סקפטית שהייתי לגביו, כך הייתה גדולה ההפתעה שלי ממנו.
שמעו, הוא פשוט עובד. שזה מדהים.
כמובן שמדובר בניסיון אישי שלי, והתחלתי גם טיפול שהיה אמור לעזור, אבל עדיין אני חשה הבדל עצום כשאני שמה אותו או כשאני שמה דאודורנט של חברה אחרת. יש לי כרגע משהו כמו 4 או 5 דאודורנטים בשימוש – כולם שונים ושל חברת שונות J ואני עדיין מוצאת  את עצמי לוקחת רק את הדאודורנט של דר. עור.
הוא מאד נעים במגע עם העור, מריח קצת כמו סבון (הריח מאד דומה לסבון הפנים שאפרט עליו בהמשך) ולטענת שלושה גברים שנתתי להם להסניף את הריח של הדאודורנט – הוא גם מתאים לגברים. הריח מאד נקי, אסתטי ורענן.
  
שורה תחתונה? דאודורנט הרול און של דוקטור עור מתאים לנשים וגברים, מחיר סביר לקטגוריה, ניחוח נעים, ובינינו? התמכרתי קשות. ובטוח אקנה עוד כשייגמר. יש לי תחושה שאהיה נאמנה לו מאד (וכמו ששמתם לב, אני ממש לא נאמנה לדאודורנטים J


מחיר מומלץ לצרכן:
49.99 ₪ ל- 70 מ"ל.



דאודורנט רול און של דוקטור עור. ההפתעה הגדולה. 




ALPHA CLEAN SKIN-
אל-סבון מאזן לעור מעורב עד שמן, הנוטה לברק ואדמומיות.

דבר החברה:
בגיל ההתבגרות, כמו גם בתקופות אחרות בחיים,  הפעילות ההורמונאלית משתנה ולעיתים גורמת לפעילות יתר של בלוטות החלב המפרישות חומר שומני בשם סבום. כאשר הסבום מצטבר  נוצרת תחושת שמנוניות, ברק מוגבר ולעיתים אף חסימה של הנקבוביות שעלולה לגרום לפצעונים, אדמומיות ונקבוביות מורחבות. התכשיר מטהר לעומק את הנקבוביות מבלי לייבש את העור או לגרות אותו.

הרכיבים הפעילים המרכזיים הם חומצה לקטית וקריקלוזן.
חומצה לקטית – ידועה כמסייעת לטיהור יסודי ופתיחת הנקבוביות ולחידוש מראה
העור.
טריקלוזן – רכיב הידוע כמסייע ליצירת סביבה הגיינית האידיאלית להפחתת אדמומיות וגירויים בעור.

הוראות שימוש: לעסות על פנים רטובות ולשטוף ביסודיות במים פושרים.

דבר הנסיינית שלכם:
גם כאן המראה האסתטי שומר על נקיות. הפעם בצבעים לבן ותכלת. 150 מ"ל (גודל ממוצע)
המרקם של הסבון מאד נעים וחלקלק. על הפנים הוא מאד נעים למגע. הבעיה היחידה שלי איתו, היא שאני מוצאת את עצמי ממשיכה לשטוף אותו. כמות מאד מזערית של סבון וכל הפנים שלכן מוקצפים היטב. אז פשוט צריך ללמוד את הכמויות.
הריח הוא ריח סבוני משהו. משהו בו קצת לא נעים לי, מזכיר משהו דווקא שמכיל שמן. אבל בהחלט אין טיפת שמן בסבון, זה סתם ההזיות שלי עם ריחות J
גם פה הנסיינים הגברים העידו כי היו משתמשים בסבון בכיף. הריח והאריזה לא משדרים נשיות אלא אסתטיות ונקיות.
התחושה לאחר השטיפה היא מה שהדהימה אותי. גם פה אני לא הכי נאמנה לתכשירי ניקוי, ועל בסיס שבועי מחליפה לפחות שניים... התחושה של העור כשהוא יבש ממים, היא תחושה רעננה ונעימה, אבל בעיקר לא יבשה! העור הרגיש עדיין לח ונעים, למרות שכל עודפי השומן הוסרו.
זה בהחלט הרשים אותי, בעיקר כי העור שלי עכשיו במצב נוראי, ואני רגילה לתכשירי ניקוי שמכילים חומצות אלפא-הידרוקסיות (כמו החומצה הלקטית שבאלפא סקין של דוקטור עור) ולרוב הם כן מייבשים קצת גם את הלחות.

שורה תחתונה –תכשיר הניקוי אלפא קלין סקין של דוקטור עור הוא מוצר בהחלט מוצלח, ומתאים גם לגברים (אפילו יותר מהדאודורנט) מייבש את מה שצריך אך עדיין שומר על הלחות הטבעית של העור. העור לא מרגיש מתוח ויבש לאחר הניקוי.
לדעתי זה יהיה התכשיר הנבחר שלי בימים היבשים שיגיעו לנו בסוף אוגוסט תחילת ספטמבר (מישהו אמר סתיו?(


מחיר מומלץ לצרכן:
69.99 ₪ ל- 150 מ"ל.

אלפא קלין סקין של דוקטור עור. אל-סבון לעור מעורב ושמן. במציאות הצבע קצת פחות טורקיזי ויותר כחול אפרפר






המוצר השלישי הוא מוצר בקטגוריית האיפור-טיפוח.

SOFT&SUN COVER SPF30
לחות והגנה מהשמש עם מסנן קרינה SPF30 במרקם קל ונטול שומן, לכל סוגי העור

דבר החברה:
 דוקטור עור, מותג הדרמו קוסמטיקה המומלץ ביותר על ידי רופאי עור, מציג קרם לחות והגנה SPF30 אשר נספג במהירות ללא תחושת שמנוניות. הקרם מעניק לחות אופטימלית לעור וכיסוי מושלם לשעות ארוכות, ואידיאלי לשימוש כבסיס לאיפור. נבדק לעור רגיש ומועשר ברכיבים פעילים רבי עוצמה.
קרם לחות והגנה SPF 30 של דוקטור עור מהווה פתרון מצויין לימי הקיץ לנשים המעוניינות לעשות שימוש במוצר אחד בעל שלוש פנקציות חשובות:  מעניק לחות, מספק הגנה גבוהה מפני השמש ומייקאפ קליל ולא מכביד מידי.
הרכיבים הפעילים המרכזיים:
ויטמין E – נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להאטת תהליך הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים והחשיפה לשמש.
מסנן קרינה מינרלי – מעניק הגנה רחבת טווח UVA/UVB.
הוראות שימוש: לשימוש מידי בוקר על עור נקי.

דבר הנסיינית:
גם פה האריזה משדרת ניקיון ואסתטיות, גווני ירוק-לבן כמו של הדאודורנט. לא מצאתי איזשהו ריח דומיננטי לתכשיר, יש לו ריח של קרם... אתם יודעים :) 
בעקרון מדובר בדמי מייקאפ – תכשיר לחותי עם הגנה מהשמש בעל גוון קליל שנותן מראה אחיד לעור.
גם פה מדובר לטעמי האישי בלהיט. אני מאד אוהבת תכשירי דמי מייקאפ, לרוב אני משתמשת ונותנת ללקוחות שלי  את ה'סנברלה' של חברת הולילנד, 'דמי מייקאפ מסדרת טיפות זהב' של אנה לוטן ועוד כמה. אלו חברות שניתנות להשגה אצל קוסמטיקאיות בלבד, ונחשבות למאד טובות ומקצועיות.
גם פה הייתי סקפטית ביותר. 'מה הם כבר יכולים לחדש לי?'
ועוד יותר סקפטית הייתי כשראיתי את הגוון של התכשיר. הוא היה מאד בהיר. (של אנה לוטן בהיר ונראה יחסית בהיר, ושל הולילנד יותר כהה אך גם קצת יותר מתמזג בשימוש נכון)
'טוב נו.. ננסה.. מה כבר יכול להיות...'
אז זהו. שהרבה J
קודם כל, למרות הגוון הבאמת בהיר שלו (שבחיים לא הייתי שוקלת לקחת בלי לנסות, אם בכלל) התכשיר מתמזג בגוון של העור בצורה מושלמת. באמת מושלמת. בדקתי על כמה נשים נוספות חוץ מעל העור שלי, וכל אחת בעלת גוון עור שונה.
מלבד יכולת התמזגות מעולה, המרקם שלו מאד נעים. חלק משהו, וכך גם המריחה שלו וההטמעה בעור.
אני אוהבת להשתמש עם האצבעות, מוצאת את השיטה הזו מטמיעה יותר טוב את החומר והמראה הסופי שמתקבל יותר טבעי.
ההפתעה הגדולה הגיעה בשלב שאחרי ההנחה.
העור היה ממש חלק ונעים למגע, וקשה לי להסביר את זה, בעיקר כי זה נשמע קלישאה למדי, אבל הוא היה ממש קורן! העור פשוט היה נראה חי וזוהר! נשבעת לכן J

שורה תחתונה? הדמי מייקאפ של דוקטור עור במחיר סביר, מתאים באמת לספקטרום רחב של גווני עור, מתמזג נפלא ומשאיר עור לח וזוהר. ומתוודה שוב– גם בו התאהבתי קשות J בקיצור, שווה קנייה!


מחיר מומלץ לצרכן:  
99.99 ₪ ל- 100 מ"ל. 

דמי מייקאפ של דוקטור עור. גם בו התאהבתי  קשות :)




המוצר האחרון בסדרה הוא מסדרת ההגנה מהשמש
כבר כתבתי עליו בעבר, ולכן לא אחפור עליו שוב... 

אבל סתם כי תמונות זה כיף, אני אשים תמונה שלו גם :)
אנטי סאן ספריי SPF30 של דוקטור עור. הגנה מהשמש ללא שומן, לכל סוגי העור.


את מוצרי ד"ר עור ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ



והשוס הגדול?! שהחלטתי לכתוב עליהם דווקא עכשיו... 

זה כי יש מבצע בסופרפארם על כל מוצרי הסדרה של דוקטור עור!!

25% אחוז הנחה בקנייה ממגוון מוצרי דוקטור עור וקרם ידיים מתנה בכל קנייה!  ברשת הסופר פארם בלבד

המבצע בתוקף בין התאריכים 26/7/12-8/8/12
במסגרת המבצע ניתן קרם ידיים 50 מ"ל, המבצע אינו כולל את השפתון Acu-lip. המבצע יתקיים עד גמר המלאי.



אז אם כבר להתנסות.. .זה בהחלט הזמן :)

שלכם בהמון אהבה!!
שרון.



4 תגובות:

  1. אנונימי2.8.2012, 1:34

    אני חייבת לציין שעליי הדמי מייקאפ של ד"ר עור היה מאוד ורוד וחבל שהם לא מציעים גוונים נוספים לתכשיר. מה שכן הם נדיבים בדוגמיות ולכן אני ממליצה לבקש דוגמית של המוצר לפני קניה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ורוד? באמת? הפתעת אותי!
      אני מאד צהובה/כתומה, ולכן רואים עליי כל דבר ורדרד, וממש לא הבחנתי בזה...
      טוב, בשביל זה המציאו את התגובות והדוגמיות :)
      שמחה לשמוע שהם לא קמצנים על דוגמיות כמו ברוב מותגי הפארמים...

      מחק
  2. תודה על הסקירה,
    אני נאמנה לדאודורנט שלהם כבר שנים :)
    ממליצה גם על השפתון והקונסילר.

    השבמחק
  3. אל סבון של ד"ר עור עוזר לכם לשמור על עור מטופח ונקי

    השבמחק