והזוכה בהגרלה!!!

תודה לכל הנרשמות והנרשמים!
אני מאחלת לכולם שנה טובה ומדהימה, מלאה בצבע ואהבה!
השם שעלה בהגרלה מאד הפתיע אותי, אך אני מאד מרוצה, כי בהחלט מגיע לזוכה!
אז מי הזוכה???



והזוכה בהגרלה השווה של ערכת טיפוח מדהימה של חברת הולילנד קוסמטיקס :היא:!!!!

איזה כיף לזוכה!! ערכת טיפוח מהממת של הולילנד קוסמטיקס

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


האמת יצא משעשע, אבל האמת שזה לא היא, אלא דווקא הוא!

הבחור היחיד שנרשם להגרלה הוא גם הזוכה שלנו... (מבטיחה לכן שזה יצא במקרה לגמרי!)
אז הזוכה הוא: אלון ארד!!

מזל טוב לאלון!!!!

והוא כתב כך: 


התשובה לשאלה:
"איזה מוצר טיפוחי בחיים לא הייתי מחליף?": מים וסבון רחצה פשוט (נוזלי או מוצק). 

עוקב, ופרסמתי בכל דרך אפשרית, כולל פוסט חדש בבלוג שלי בבלוגר (שדי הזנחתי אותו כבר שנים). 

ואגב, אני בן, גבר. אני לא צריך את הערכה, 
אני משתתף בתחרות, רק בשביל השותפה שלי כאן לדירה, המהממת, שהיא אישה ממש טובה, אני משתתף בשבילה, 
בקיצור... 
שיהיה לילה טוב, שבוע טוב, ושנה טובה. 
אלון :)





תודו שהייתן רוצות להיות השותפות שלו!!
בהחלט שווה רצח!!


אז אלון, על מנת לממש את הזכייה שלך, עלייך ליצור עמי קשר
 (שולחת לך מייל משמח ברגעים אלה ממש, אני מרגישה כמו אראלה!)


מזמינה אתכם להמשיך ולהתעדכן!!
יהיו לנו המון הפתעות עד לסוף החגים!!




ונ.ב.


אני טסה לי לרודוס לפנות בוקר, אז אשמח לטיפים ועצות מה שווה לעשות (ולקנות :-)
אז מה אתן אומרות (או אתם אומרים?!?)




תמשיכו לצפות בבלוג מבטיחה לכם עוד טיפים להרגלי איפור וטיפוח טובים יותר!!!
ואם בכל זאת חשקה נפשכן בערכה של הולילנד, נשארו אצלי שתיים אחרונות, מוזמנות לפנות בצור קשר!






שרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה