אודותיי

שרון לוסטיג - אמנות היופי וריפוי העור
* איפור * קוסמטיקה רפואית * עיצוב גבות * איפור קבוע *
איפור כלות ומלוות, הפקות אופנה שונות, סדנאות, הרצאות וקורסים לאיפור וטיפוח, וכן השתלמויות למאפרים.
קוסמטיקה רפואית - התמחות באקנה, פיגמנטציה, אנטי-אייג'ינג, ובעיות שונות בעור. טיפולים לכל סוגי העור!

מאז ומתמיד אהבתי לעסוק באמנות, ומצאתי כי עיסוק זה ממלא אותי ומעשיר אותי.
לפני כמה שנים נפגשתי עם תחום האיפור בצורה מקצועית.
זו בהחלט הייתה אהבה ממבט ראשון .
התחלתי את לימודיי בקורס בסיסי, סיימתי בהצטיינות  אך עדיין לא ידעתי שובע
המשכתי למקומות נוספים והשתלמתי אצל המאפרים המוכשרים ביותר בארץ
עד היום אני מאמינה שעליי ללמוד עוד, בעיקר כי אופנות משתנות וטכנולוגיות מתקדמות
 וזאת על-מנת שאוכל לתת את המענה הטוב ביותר עבור לקוחותיי.


בנוסף לתחום זה, החלטתי כי עליי ללמוד עוד קצת על העור ועל דרכי ההתמודדות עם בעיות שונות בעור, 
על-מנת להביא ערך מוסף נוסף ללקוחותיי. החלטתי לפנות ללימודי קוסמטיקה, ומאז אני עוסקת גם בתחום זה.
הוכשרתי לעבוד כקוסמטיקאית פרא-רפואית ע"י בי"ח אלישע. 

אני מאמינה כי האיפור צריך להיות חלק ממך
לכן הוא גם צריך להתאים לאישיות שלך, לאופי שלך
לא רק לבגדים שתבחרי או לגוונים הטבעיים של גופך
האיפור צריך להבליט את הכח שלך, את היופי שלך - הפנימי והחיצוני כאחד
אני מזמינה אותך לגלות את הכח שבך, ולהוציא את הצבעים של יופייך החוצה


כל אחת צריכה לדעת איך לטפל בעור שלה נכון (תקף גם לגברים!)
אני כאן בשביל לעזור לך ולייעץ לך איך להתייחס לעור שלך
לעזור לך להחליט מה לשים עליו ואיך להתאפר בצורה הנכונה ביותר עבורך!

* דוגלת בשימוש עם מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה