Antony'm Giveaway is going on...






בנות יקרות!! הודעה חשובה!!!


בעקבות בקשות של קוראות יקרות, שרוצות הזדמנות להצטרף לפעילות,
החלטתי להיענות ולהמשיך את ההרשמה לפעילות הקיץ  
ולזכייה בסט המברשות של אנטונים ישראל.


ההרשמה לפעילות תתבצע עד לתאריך 10.08.2012 בשעה 23:00.
השם של הזוכה המאושרת יפורסם עד לתאריך 13.08.2012 בשעה 23:00.


כל הפרטים וההרשמה - בפוסט המקורי
סט המברשות הזה יכול להיות שלך... :)


A little bit about Acne


אני מביאה לכם כאן כתבה מעניינת על אקנה.
כבר הרבה זמן שאני רוצה לכתוב בנושא, ופשוט לא מוצאת את הזמן.
הכתבה הזו נותנת מענה לשאלות רבות בנושא החל מלמה זה קורה ועד דרכי טיפול אפשריות.
אני כבר מוסיפה משלי ואומרת שבמקרה של אקנה, גם אם הוא קל וגם אם הוא קשה - לכו קודם כל לאבחון אצל קוסמטיקאית מוסמכת. רצוי כזו שעברה הסכמה פרא-רפואית ויש לה ידע נרחב יותר בנושא.
אני אביא לכם בהמשך סדרת המלצות משלי, אבל גם ההמלצות שרשומות כאן, הם יעילות וחשובות.
יש היום הרבה מוצרים בשוק ובפארמים לטיפול באקנה, אבל אף אחד מהם הוא לא תחליף לאבחון מקצועי של קוסמטיקאית מומחית לאקנה ובמידת הצורך גם טיפול של רופא עור.
בנוסף, והחשוב מכל - עור שמן לא מעיד על מצב הלחות שלו. העור שלי יכול להיות שמן מאד (מפריש הרבה שומן) אך חסר לחות (הידרציה לא תקינה. חוסר במים) מצב זה אופייני מאד לעור השמן, מפני שיש נטייה כל הזמן לייבש את העור. זו טעות אדירה, בעיקר בהתחשב בעובדה שאקנה נובע מחדירה חיידקים לתוך העור. בתוך העור שלנו יש לנו חיידקים משלנו, 'חיידקים טובים' ובין היתר הם אלו שנלחמים בחיידקי האקנה. אם לא ניתן להם מים ואוכל, לא יהיה להם כח... 'הצבא צועד על קיבתו' - כך זה גם בתוך הגוף שלנו ובעור בפרט.
תתקלו בהמשך המאמר בסוגריים עם כיתוב סגול, אלו הן הערות שאני הוספתי :)
קריאה מהנה!!


הפנים האמיתיות של האקנה

אקנה היא מחלת עור נפוצה בקרב 80% מבני הנוער והצעירים. מדובר בדלקת של בלוטות החלב וזקיק השערה המלווה בקומודונים (ראשים שחורים ולבנים) אשר מופיעים על פני העור. בשפה העממית מכנים אותם חצ'קונים.  לא כולם סובלים מתופעה זו. אולם, כולם מכירים אותה, ואולי זה לא מנחם, אבל חצ'קונים משאירים בנו תחושה שזה טבעי כאשר זה קורה. 

גם הפנים הכי מתוקות, יראו בכי רע כאשר מקשטים אותן חצ'קונים ופצעים דלקתיים. אם זה המצב,  סביר כי הגעת לגיל שההורמונים יצאו מכלל שליטה, וזה רק עוד אחד מבין הסממנים, לגיל ההתבגרות.  בעיית האקנה, היא אחת מבעיות העור הנפוצות ביותר.  כאשר 85% מכלל הסובלים ממנה, הם בני נוער. אכן  גיל נוראי להתמודד עם תופעה מביכה זו. ועוד בתקופה כל כך שברירית, דווקא כאשר הנוער מתחיל לשים לב לבני המין השני ורוצה להיראות במיטבו, זה מתפוצץ לו בפנים.  אדם מבוגר, יש להניח, יתמודד עם בעיה כזו באופן פחות פגיע.   העור הוא האיבר הכי חשוף, וזה בהחלט יכול להוות בסיס טוב לחוסר ביטחון ולמשקעים וצלקות (תרתי משמע) אשר יישארו לנצח. האקנה מאופיין בעור שמנוני מבריק, קומודונים (ראשים שחורים ולבנים) חטטים פצעונים מוגלתיים ציסטות וקשרירים. (תפיחות מודלקות)

האקנה היא תוצאה של חסימה בזקיקי השיערה. בשל עודף חלב ותאי עור מתים. נפוץ יותר אצל גברים בגיל ההתבגרות, בגלל the influence of male hormones at puberty, as the השפעת ההורמונים הגבריים בגיל זה.gonads start to secrete androgens, such assteroids secreted by the ovaries that affect sebaceous אצל נשים, סטרואידים המופרשים על ידי השחלות המשפיעים על בלוטות החלב. הורמונים אלו גורמים לייצור מוגבר של חלב, שומנים וחומצות שומן, מופרשים על העור. ההפרשות האלה, משוות לפנים את המראה השומני. glands.These hormones cause the sebaceous glands to occurs in both males and females during the כאשר בלוטות החלב מייצרות יותר חלב, וחיידק האקנה מייצרחומרי גירוי אשר מחריפים  את המצב, והעור הופך אדום ודלקתי.  גם רכיבים תזונתיים עלולים להוות סיבה להחמרת  המצב אצל חלק מהסובלים. יחד עם זאת תמיד כדאי להתייעץ עם הרופא, האם מזון כזה או אחר חיוני ולא כדאי להשמיטו מהתפריט היומי..  .



למה דווקא עלי?

עור שמן- האם יש קשר בין עור שמן ואקנה. having oily skin and having acne.Why do teenagers מדוע בני נוער עם עור  שמן,  יסבלו מהאקנה בדרגה הגבוה ביותר? with oily skin seem to have the worst acne? בגיל הבגרות,  בלוטות הסבום מייצרות בעודף סבום בגלל הפרשת אנדרוגנים. זה יכול להוות  טריגר להופעת פצעים בכל מני דרגות. (הערה: עור שמן נשאר שמן עד מעל גיל 40 שהוא מייצר פחות ופחות שומן. היום יש יותר ויותר עלייה בעור שמן בעייתי ובמקרים של אקנה גם בגילאי 30 ו40+ כל שמדובר בתופעה שהיא לא רק בגיל ההתבגרות )

אמאלה תורשה- ידוע, כי תופעת האקנה נוטה להיות תורשתית ואם במשפחה המאוד מורחבת שלך, האקנה חגג, יש סבירות כי גם אתה או ילדייך יסבלו מהבעיה. 

סרט מתח- For many teens, this is a period of anxiety and stress as עבור בני נוער רבים, זוהי תקופה של חרדה ומתח בנוסף לשינויים הפיזיולוגים הרבים, יש כאן אלמנט פסיכולוגי אשר מכניס אותם למתח. וממש כמו גלגל, גם מתח מייצר יותר אנדרוגנים מה שעלול להחמיר את המצב , אף יותר. (הערה: עוד אחת מהסיבות לעלייה בשכיחות התופעה בקרב אנשים ונשים בוגרות. חיי היומיום שלנו מלאים בסטרס וריצות, והדבר ניכר היטב גם בתופעות העור שלנו.)
.  The fundamental organelle in skin affected by acne is
משתוללים המשוגעים - עלייה בפצעים ובפעילות בלוטות החלב, יכולה להיות גם בשל בעיות הורמונאליות, או אי סדרים בבלוטות.  למשל אצל בנות בתקופת המחזור שלהן, עד שהוא הופך לסדיר. אצל גברים, התופעה תמשיך במשך מס' שנים, עד שהם יהפכו לגברים בוגרים. עד שגופם יסתגל לכל השינויים, הזקן, שינויים בקול, הקרקפת והשיער. גם מסת השרירים והעצם משתנה, יצירת הזרע המוגברת, שינויים אלו continue to increase, with testosterone and DHT rising to ימשיכו לעלות, עם הטסטוסטרון DHT . (נערות ונשים עם מחזור לא סדיר, השמנת יתר, שיעור יתר ואקנה ברמות השונות, מומלץ ללכת לרופא נשים להבדק. אלו תופעות נפוצות של בעיות הורמונליות שלרוב ניתנות לטיפול.)

עד מתי- עבור בני נוער מסוימים, כל מה שצריך הוא הסתגלות הגוף לשינויים ההורמונאליים. זה כל מה שצריך על מנת שהאקנה, יתפוגג בעצמו.  יחד עם זאת, מאחר והאקנה מהווה מטרד לרוב בני הנוער, הם בד"כ מבקשים פתרון לבעיה. אם בבתי מרקחת או בפרפומריות ועד רופאי עור, אשר מטפלים בבעיה בתרופות ומשחות. חלק מבני הנוער יסבלו מנגעים קשים אשר יתפשטו גם על הפנים הגב הזרועות וכל האזור העליון של הגוף.  אצל בנים, יוחמרו הפצעים  והנגעים הדלקתיים בשל הגילוח אשר מגרה את המקום הנגוע ומותיר אותו חשוף לחיידקים. גם צמיחת הזקיק עלול לגרום לדלקת ואפצס,  במיוחד אם מדובר בצמיחה הפוכה. אז אם התופעה לא חולפת בעצמה, אפשר לטפל ע"פ חומרת המצב. (הערה: כמו שציינתי גם למעלה, העד מתי הזה יכול להיות גם בגיל מבוגר מאד. רואים הרבה פעמים התפרצות של אקנה בנשים שהפסיקו טיפול הורמונלי כגון גלולות כחודשיים-שלושה לאחר הפסקת השימוש. לרוב מדובר בנשים שסבלו מאקנה לפני התחלת הטיפול, וכל השנים הללו בעצם הגלולות הן אלו שטיפלו באקנה, ועכשיו הכל מתפרץ החוצה...)


מישהו מטפל בך-  אפשרויות הטיפול

 אל תלחצו רק תטפלו-  תגובות מקומיות קלות עד אקנה מאסיבי, כוללים אדמומיות וכאב. אלו מגיעים יחד עם  שמנוניות, צריבה  וקילוף.  מרבית התרופות יהיו ללא מרשם:  משחות ותכשירי טיפול, חומרי חיטוי לאקנה, וכמובן ביקורים אצל קוסמטיקאית.  
סדרת  "אקמדיס"- של חברת "קמדיס" פותחה במיוחד  לטיפול בעור שמן ואדום הנוטה לאקנה. מוצרי הסדרה:  ג'ל ניקוי, קרם פנים ותכשיר לטיפול נקודתי.
הרכיב הייחודי בקרמים מסדרת אקמדיס- מיצוי מצמח הרובארב- צמח מרפא סיני, שנמצא בשימוש נרחב בזכות יכולת הריפוי הרחבה שלו. יכולת זו הוכחה במחקרים המודרניים כפעילות אנטי-דלקתית חזקה ויכולתו לווסת הפרשת סבום (חלב) ולסייע בריפוי פצעים.
הרכיב הייחודי בג'ל לניקוי הפנים – אגוז עץ הסבון - המשמש דטרגנט טבעי, נמצא בשימוש נרחב ברפואה הסינית וברפואה האיורוודית למטרות ניקוי שונות וטיפול בבעיות עור. מיצוי זה אף נחקר ופורסם בספרות המדעית. בהיותו בעל אפקט אנטי זיהומי ואנטי דלקתי,  הוא מקנה  לעור מראה בריא וחלק. (עוד על מוצרי חברת קמאדיס תוכלו לקרוא בפוסט הזה)

כקליפת הבצל - אחת השיטות להקלת ושיפור מרקם העור, הנה קילוף שכבת העור העליונה. וזאת  כדי למנוע הצטברות של תאים מתים. אם בעזרת פילינג טבעי או בעזרת חומרים כימיים המתאימים למטרה זו,  חלק מן התכשירים עשויים לגרום לקילוף מאוד מאסיבי של העור והקילוף יראה לעין. (ההמלצה היא לשלב טיפול אצל קוסמטיקאית לניקוז הקומדונים - שחורים/לבנים, והמשך טיפול יומיומי בבית עם תכשירים טיפוליים מתאימים.)

למי יש אנטי- אין מה לעשות, יש מצבים שחייבים אנטיביוטיקה  אשר תינתן בטיפול חיצוני, על מנת להשמיד את חיידקי  האקנה הנמצאים בזקיק השיער.  משחה אנטיביוטית במקרה של אקנה יעילה כמו אנטיביוטיקה הניתנת דרך הפה, לפחות תופעות הלוואי ובעיות העיכול נמנעות כשמדובר במשחה. השימוש באנטיביוטיקה באקנה הוא קצר טווח בגלל עמידות החיידקים לאקנה, המתפתחת בשימוש ארוך טווח. (הערה כמובן שהטיפול ניתן במרשם רופא בלבד ללא מרשם רופא ניתן להשתמש באל-סבון אנטיספטי של דר. פישר "דרמקס".)

הכדור עגול- האנטיביוטיקה אמנם משמידה היטב חיידקים, אולם אינה פותרת את  בעיית עודפי החלב. הטיפול נועד להשמיד את חיידקי האקנה, אם כי אינו מציע פתרון לבעיית הפרשת השומנים היתרה. בנוסף, האנטיביוטיקה נעשית פחות ופחות שימושית לטיפול היות שחיידקי אקנה העמידים לה נעשים יותר ויותר שכיחים. בעת הפסקת נטילת הכדורים המצב בדרך כלל חוזר לקדמותו. אצל נשים, כדורים המכילים  אסטרוגן, נמצאו כבעלי השפעה חיובית על מצבי אקנה.


לחמם- zap  TANDA– מכשיר ביתי חדשני לטיפול ממוקד בפצעי הבגרות והאקנה, מבית "סינרון ביוטי".  הוא מבוסס על שלוש טכנולוגיות מוכחות קלינית:   אור כחול- אשר משמיד מידית את החיידקים הגורמים להתפרצות האקנה. רטט וחימום עדין-תהליך זה מסייע בפתיחת הנקבוביות, תוך כדי השמדת חיידקים ובו בזמן  ממריץ ע"י החימום את מחזור הדם, מה שעוזר למקום להחלים.
הטיפול פשוט למזעור או העלמת הפצעים - מבית סינרון מדיקל –  החברה הישראלית המובילה בעולם בתחום מכשור אסתטי רפואי.  המכשיר מטפל בפצעי בגרות ואקנה קל עד בינוני.  ועוזר להפחית את הסבל. המכשיר מיועד למקרים בהם ההתפרצות הנה כרונית או מאידך למקרים בהם יוצא פצעון לסירוגין עקב שינוי הורמונאלי. ההמלצה היא להשתמש ב- zap לפני שהפצע מתפרץ, ולבלום אותו עוד בשלב התחלתי שחשים את הכאב בטרם הוא מופיע. (הטיפול מבוסס גם על שיטת הפוטותרפיה - הסבר בפסקה הבאה.
חוות דעת על הזאפ טנדה - ניסיתי אותו בעצמי מספר פעמים, וגם נתתי לנסייניות אחרות. חוות הדעת הייתה חיובית סה"כ. אני אישית זקוקה לתוצאות מיידיות, ולכן לא הסתפקתי בטיפול רק עם המכשיר, אלא הוספתי גם תכשירי ייבוש מאד חזקים ואפילו אנטיביוטיקה. יש להזהר עם השילוב הזה. נוצרה לי כוויה ופיגמנטציה זמנית באחת הפעמים... מי שרגילה להשתמש בתכשירים מייבשים אמרה שהפעולה של הזאפ טנדה הייתה דומה, לרוב תוך יומיים הפצע החלים. הבעיה היחידה הייתה לעצלניות כמוני, שהמכשיר דורש 2 דקות פעולה לפחות פעם ביום, עם המלצה לפעמיים-שלוש... מצאתי את עצמי נוטשת אותו מהר מאד לאור עובדה זו. עכשיו, כשיש לי בעיה עם תכשירים אנטיביוטיים, חזרתי אליו ואני די מרוצה. אני חושבת שהמחיר שלו יכול להיות שווה את הניסיון. מדובר על כ249 ש"ח. הוא מתאים למי שיש לה פצעים פעם ב{חודש...} )

 פוטותרפיה-  טיפול באור. הטיפול באור נגד אקנה הוא ידוע לפחות כ 10 שנים. בדרך כלל הוא נעשה בעזרת מכשור מיוחד שנרכש למטרה זו. נמצא כי שיעור ההצלחה של טיפול זה גבוה מכיוון שהטיפול בטוח, ניתן לשלב טיפול פוטו תרפי עם רואקוטן או טיפול אנטיביוטי ללא שום סיכון. כמו כן ידוע שמי שמטופל בפוטו תרפיה יידרש בהמשך אם יצטרך למנה נמוכה יותר של רואקוטן בגלל ההשפעה החיובית של פוטו תרפיה.
ד"ר זאב פם, מומחה לרפואת עור מסביר כי הפוטותרפיה מתאימה לרוב סוגי נגעי האקנה, לאנשים אשר אינם יכולים לקבל טיפול אנטיביוטי או רואקוטן מסיבות שונות. הטיפול הפוטותרפי אורך בין חודשים לשלושה ונדרש בין טיפול 2-1 בשבוע. אורך משך טיפול יחיד הוא כחצי שעה. הטיפול הפוטותרפי מתחלק בטיפול באור כחול, טיפול באור אדום, מכשירי IPL , מכשירי אינפרא אדום. ניתן לבצע אותם גם בקיץ.

רואקוטן –  הבשורה המייבשת- כדור חזק ביותר לייבוש ההפרשות השומניות. נוטלים את הכדור במשך 4-6 חודשים. שיעור הצלחה גבוה בטיפול במצבי אקנה חריפים והוא יכול לשפר או לרפא 80% ומעלה מהמקרים. לתרופה השפעה ארוכה יותר מזו של קוטלי החיידקים ולעתים קרובות היא מרפאת את האקנה לגמרי. לפני התחלת הטיפול ובמהלך השימוש בו,  חשוב לבצע בדיקות דם ולבדוק כשירות, למנוע תופעות לוואי קשות.  ד"ר זאב פם, מומחה למחלות עור, המתמחה בטיפולים באקנה, מסביר שיש לוודא כשירות לפני שימוש ברואקוטן, שכן, אסור להשתמש בו בקרב נשים פוריות ללא אמצעי מניעה, יש להיזכר בחשיפה ממושכת לשמש, לצד מצבים אחרים שמחייבים בדיקה מראש. (הערה: יש נטייה קצת חופשית מדי לתת רואקוטן. גם לנשים או נערות שסובלות מפצעים בודדים רק בזמן המחזור... זו טעות איומה כי ניתן לעזור בדרכים הרבה פחות חזקות. מה שכן, בשנים האחרונות הורידו את המינונים המומלצים לשימוש ולכן תופעות הלוואי אינן נוראיות כבעבר. אבל בהחלט חשוב להשמר מהשמש ובהחלט חשוב להבחין מתי זה הכרחי ומתי לא!)


תכשיר הדרמקס של דר. פישר, אל סבון אנטי-ספטי בתחליב. גם לגוף וגם לפנים.

סדרת הAC לאקנה של חברת קאמדיס.

זאפ טנדה. מכשיר קטן לטיפול מקומי בפצעונים. מבית סינרון. 249 ש"ח.



שאלות? בקשות לפוסט הבא על אקנה? מוזמנות לכתוב בתגובות ואשמח לענות!!
שלכם... שרון.


Heavenly Creature By mac

טרמפ לגלקסיה של מאק  
Heavenly Creature By MAC


צילמתי לכן חלק מקולקציית הגלקסיה של מאק, יחד עם סווטצ'ים.
ואני מביאה לכן את הפרטים המלאים על הקולקציה, ע"פ החברה. כולל מחירים.
בסיום - מוזמנות לקרוא את ההתרשמות שלי :)

דבר החברה
בחיים, הדברים לא תמיד כפי שהם נראים
קחי לדוגמה את קולקציית Heavenly Creature  של M.A.C, שעל פני השטח נראית כמו שיש, אבל על העור שילוב הגוונים יוצר תערובת שמימית מופלאה. מדובר באוסף רב גוני הכולל 9 צלליות מינראליות, 4 פודרות מינראליות, 4 סמקים מינראלים, 5 שפתונים במגע רך ומלטף, 5 גלוסים ומסקרה. לקולקציה מצטרפים תכשירי ניקוי כמו קרם לחות במרקם ג'ל וקרם עיניים – שניהם כמובן מינראלים, כי בקיץ שלנו פשוט אי אפשר אחרת
בקולקציה הזאת זכינו גם לקאמבק מסעיר של תכשיר הפילינג Volcanic Ash Exfoliator שמחולל נפלאות לעור הפנים ומגיע במהדורה מוגבלת. 3 מברשות חדשות יעזרו לך להגיע כל הדרך לגלקסיה המובטחת: השיער הטבעי של המברשות אוסף בדיוק את כמות האבקה הדרושה לך, והסיבים הסינתטיים מטשטשים את הפיגמנט וממזגים אותו עם העור שלך.
זהו. עכשיו את מוכנה למסע אל הגלקסיה. צריכה טרמפ?

האימג' של הקולקצייה 'טרמפ לגלקסיה' של מאק. 
וכך נראים כל המוצרים... מפתה במיוחד :)






מה בקולקציה?
טיפוח

MINERALIZE CHARGED WATER CLEANSER תכשיר ניקוי מינראלי. מחיר: 135 ₪

MINERALIZE VOLCANIC ASH EXFOLIATOR פילינג מינראלי מחיר:165 ₪
וולקניק אש אקספוליאייטור מכיל אפר וולקני טבעי וקריסטלים של סוכר לניקוי העור, הוספת לחות והסרת תאים מתים. הוא נמרח בקלות על העור ומאפשר זמן השפעה לפני שהוא מתייבש ומתקבע על העור. וולקניק אש עשוי מסלעים וולקניים (געשיים)  גרוסים. החימר הנוצר הינו עשיר במיוחד במינרלים ומסייע לספיחת עודפי שומן מן העור. כמו כן המוצר מכיל אפר וולקני מן האי וונואטו (VANUATU ליד פיג'י באוקיינוס השקט) עשיר בגפרית אשר מקורה עמוק בלב האדמה. בגפרית זו נעשה שימוש במשך מאות בשנים כטיפול במצבי עור שונים. חומר מרכזי נוסף הינו סוכרוז – קריסטלים זעירים המתפקדים להסרה וניקוי  ומסייעים לשימור רמת הלחות של העור. הפילינג מקציף ומנקה את הנקבוביות באופן יסודי. פורמולה זו נבחנה דרמטולוגית ומותירה את העור מוזן בלחות, רך וחלק. המוצר אינו מעורר או מחמיר מצב אקנה קיים ומתאים לשימוש עבור כל סוגי העור.
רכיבים מרכזיים:
-          אפר וולקני – סופח שומן ממשטח העור
-          סוכר – קריסטלים טבעיים לניקוי העור ושימור לחות

MINERALIZE CHARGED WATER MOISTURE GEL ג'ל לחות מינראלי. מחיר: 215 ₪
קרם ג'ל במשקל קל המכיל את פטנט המים הטעונים של מאק. נספג לתוך העור , מעניק לחות מיידית ולטווח ארוך ועוזר לעור להיראות חיוני במהלך הזמן. מכיל אבני חן ואבקת יהלומים המושכים אליהם את היונים שבעור ומסייעים בשמירה על לחות העור. נספג לעור בקלות. מכיל קומפלקס 77 מינרלים , כולל : פוטסיום, מגנזיום, סודיום וזינק המזינים את העור. העור נראה חלק יותר ורך יותר, ללא תחושת דביקות .ניתן לשימוש כקרם יום ולילה .
נבדק דרמטולוגית ואופטומולגית , מתאים לכל סוגי העור.
רכיבים מרכזיים:
קפאין – מרגיע ומוריד אדמומיות
תמצית אלוורה – מרגיע ומזין את העור
אבקת יהלומים – מרכיב ייחודי למים טעונים

MINERALIZE CHARGED WATER MOISTURE EYE CREAM   קרם עיניים מינראלי. 209 ₪ 
קרם עיניים עשיר שמחליק ומזין את עור העיניים בלחות מיידית ולאורך זמן, מצמצם נפיחות וכהויות. הפורמולה מכילה את פטנט המים הטעונים של מאק , אבני חן ואבקת יהלומים המוסיפים יונים למים. יונים אלו מושכים יונים שבעור מכיל מינרלים המעשירים את העור. מכיל קומפלקס של 77 מינרלים הכולל פוטסיום, מגנזיום וסודיום המזינים את העור. מכיל רכיבים כמו קפאין ואצות העוזרים להרגיע ולהחליק את העור. מכיל תמצית שקדים ופולי סויה למיצוק העור.
נבדק דרמטולוגית ואופטומולגית ולא אקנאי ומתאים לכל סוגי העור.
רכיבים מרכזיים:
קפאין – מרגיע ומוריד אדמומיות
תמצית אלוורה – מרגיע ומזין את העור
פיטוספינגוסין – מפחית עיגולים כהים ונפיחות
אבקת יהלומים – מרכיב ייחודי למים טעונים

מברשות
187 מברשת פנים מפוצלת סיבים. מחיר: 269 ₪, 188
מברשת פנים מפוצלת מוקטנת מחיר: 209 ₪
286 מברשת טשטוש מפוצלת סיבים מחיר: 174 ₪

איפור:

MASCARAמסקרה
FALSE LASHES שחור מחיר: 107 ₪

LIPSTICK ליפסטיק
PLEASURESEEKER אפרסק קרמי, VENUS ורוד קורל, CUT A CAPER אפרסק ורוד,
CUSP OF DAWN בג' ורדרד טבעי, FIRE SIGN אדום ורוד. מחיר: 89 ₪ 




CREMESHEENGLASS גלוס
CELESTIAL KISS אפרסק קריר, STRICTLY PLUTONIC ורוד חום טבעי, METEORIC קורל בוהק, ASTRAL Bright פוקסיה, GALAXY ROSE ורוד סגלגל. מחיר: 105 ₪

גלוסים של מאק מקולקציית Heavenly Creature של MAC
סווט'צ'ים של גלוסים. מאק מקולקציית Heavenly Creature של MAC




MINERALIZE BLUSH סומק מינראלי
מינרלייזד בלאש הינו סומק פודרה אפוי ובעל שקיפות, המעניק גימור מואר וזוהר לעור. הפורמולה קלת המשקל מחליקה בקלות על העור והפיגמנטים הגרוסים דק במיוחד, מוסיפים זוהר רך לעור. ליצירת מוצר זה, מים מועשרים במינראלים בצירוף תוסף שמרים ופיגמנטים, מעוצבים על אריחי קרמיקה ונאפים במשך 24 שעות. המים מתאדים ומותירים את המוצר בצורתו המוגמרת. נבדק דרמטולוגית ואופטומולוגית.
רכיבים מרכזיים:
שמן חוחובה, תמצית שמרים – לטיפוח העור
טוקופריל אצטט (נגזר ויטמין E), רטיניל פלמיטת – נוגד חמצון
טאלק – חומר סופח, מונע הסדקות המוצר על העור
מגיע בגוונים:
SOLAR RAY אפרסק זהוב, STRATUS סגול עמוק וזהב חום, SUPERNOVA מג'נטה וזהב ורוד
RING OF SATURN טרקוטה וזהב כתום, מחיר: 126 ₪
Heavenly Creature של MAC סומק מינרלי.
Heavenly Creature של MAC סווטץ' של סומק מינרלי. 

MINERALIZE SKINFINISHפודרה/שימר
LIGHT YEAR אפרסק ורדרד וזהב, STAR WONDER ורוד, שזיף ופנינה,CENTER OF THE UNIVERSE קורל וברק זהוב, EARTHSHINE ברונזה מלוכלך, פנינה זהובה ונצנוץ ורדרד
מחיר: 159 ₪
Heavenly Creature של MAC הסטנד של הסמקים והMSF



MINERALIZE EYE SHADOW צללית מינראלית
מינרלייז איי שדואו הינה בעלת כיסוי נמוך עד בינוני וגימור פרוסט, לשימוש יבש או רטוב. בשימוש יבש להשגת שכבה שקופה של צבע ובשימוש רטוב להשגת צבע אטום וחזק יותר. רשת הגוונים דמוית הורידים בצללית שואבים השראה ממראה אבני החן החצי יקרות. ליצירת המוצר המדהים הזה נעשה שימוש במים המעורבים במינרלים ותוסף שמרים ליצירת תערובת אליה מוספים פיגמנטים ואבנים חצי יקרות. התערובת מעובדת ומעוצבת ונאפית במשך 24 שעות. המים מתאדים במהלך האפייה ומותירים צללית ייחודית. מייקה וטאלק טחונים ומוספים לפורמולה הסופית על מנת להעלות את יכולת הטשטוש  של הצללית. נבדק אופטומולוגית ודרמטולוגית.
 רכיבים מרכזיים:
-    אבקת טורמלין, אבקת פיריט, אבקת ברונזיט, אבקת לפידולייט – אבני חן חצי יקרות 
-    טוקופריל אצטט – נוגד חמצון    
מגיע בגוונים
INVINCIBLE   לבן רך, לוונדר וזהב עדין, Bright אפור, כסף וירוק קפוא, EARTHLY בג', אפרסק וחום קר, AURORA אפרסק, ירוק וחום אדמדם, NEO NEBULA שמנת, סגול חציל וורוד עתיק, MAGNETIC ATTRACTION כתום,ורוד וזהב , WATER צהוב, ירוק ליים וכחול, SKY ירוק,טורקיז וזהוב מתכתי, UNIVERSAL APPEAL זהב, ברונזה וסגול. מחיר: 115 ₪




Heavenly Creature של MAC. צלליות מינרליות.
Heavenly Creature של MAC. צלליות מינרליות ומסקרה. הסטנד הסגור. כי זה יפה!


Heavenly Creature של MAC צללית מינרלית

Heavenly Creature של MAC צללית מינרלית




דבר הנסיינית (המתרשמת בחנות לעת עתה :)


סה"כ מדובר בקולקציה בעלת אופי מיוחד, בעיקר בגלל המראה השבלולי והרב גוני של מוצרי האבקה האפויים, כיאה לקולקציה מינרלית של מאק. מודה כבר עכשיו - יצאתי בידיים ריקות....
מה שכן, הקולקציה החזירה עמה את הפילינג הוולקני שנחטף מהמדפים בזמנו, אני מאמינה שכבר בטח לא נשאר ממנו, או לפחות לא בכל החנויות... מודה שמעולם לא ניסיתי אותו, אבל בהחלט היה מסביבו באז מטורף ונשים התלהבו עד אין קץ.
אז אם נשאר בחנות, שווה לכן לבדוק.

צלליות-
הצלליות בעלות פיגמנט יחסית עדין בסווטצים שעשיתי, בחברה אומרים שאם רוצים לקבל פיגמנט חזק יותר, יש להשתמש בצלליות באופן רטוב, אני לא ניסיתי את זה בחנות. מה שכן, יש גוונים מאד חזקים וקרים לצלליות, שניתנות לשימוש די נרחב. סה"כ הגוונים מקסימים.


סמקים וMSF - 
גם פה הפיגמנט מרגיש עדין מאד, אבל בניסיון נוסף ברור שהם נותנים הברקה עדינה בגוונים מאד טבעיים (פחות מה שהייתי מצפה אגב, מקולקציית מסע לגלקסיה שמתחברת לי הרבה יותר לצבעים קרים וחלליים) אבל דווקא פה נרשמה קצת יותר התלהבות מצדי (ועדיין התאפקתי ויצאתי רק עם קונסילרים ושפתון שהייתי צריכה :-P)


גלוסים - 
הצבעים של הגלוסים מקסימים ומאד קיציים. פה דווקא הפיגמנט מאד חזק ומקבלים בדיוק את הגוון שרואים.
גם כאן הגוונים טבעיים וחמים, לא מה שציפיתי מקולקציית חלל שכזו, אבל בהחלט שווים. ובעיקר בקיץ. מה שכן, המרקם שלהם עלול לא להיות נעים לכולן... יכול להרגיש קצת דביק וכבד. אבל לרוב זה ככה בגלוסים בעלי פיגמנט משמעותי.

לסיכום - 
לאוהבות המינרלי והאפוי בהחלט יש מה לחפש בקולקציה הזו.  גם לאוהבות הטבעי והמיוחד יש מה למצוא בקולקציה.
כאמור, ציפיתי למצוא משהו קצת יותר מצנן לקיץ, אבל סה"כ מדובר בקולקציה בגוונים מאד טבעיים ושימושיים.
ואין מה לעשות, השרבוטים בצלליות עושים את שלהן לעיניים :)



שלכם להפעם...
שרון :)

bioderma - sebium mat



BIODERMA  -Sebium Mat

אני מנצלת את ההזדמנות של יום המבצע האחרון של ביודרמה בניו-פארם (פרטים למטה!)
לספר לכן, קוראות יקרות שלי, על מוצר נוסף מבית ביודרמה.
הפעם מסדרת הSEBIUM, שמיועדת לעור מעורב ושמן.

דבר החברה:
עור מעורב או שמן מאופיין בדרך כלל בשינויים הורמונאליים, כמו פעילות יתר של בלוטות החלב, נקבוביות סתומות ואף התפתחות חיידקים. שינויים אלה מתבטאים על העור כפצעונים, נקודות שחורות, ברק שומני, אדמומיות ועוד.  שימוש בתכשירים המותאמים לעור שמן יובילו להחזרת האיזון הטבעי של העור.
Sebium Mat, הוא קרם טיפוחי המותאם לעור שמן ומעורב. הקרם מעניק לחות, מפחית ברק ומווסת את הפרשת החלב מבלוטות החלב. הקרם מעניק לעור מראה נטול ברק למשך כל היום ומווסת את הפרשת הסבום מהנקבוביות המצויות על עור הפנים. המרקם הג'לי של הקרם מאפשר לו להיספג בצורה אופטמילית על גבי עור הפנים, מה מאפשר לו להיות בסיס עמיד לאיפור.
הקרם מתאים לשימוש בשגרת הטיפוח היומיומית, כאשר מריחת הקרם תיעשה על עור נקי בבוקר.
רכיבים: פטנט ה-Fluidactiv® , האחראי על צמצום הנקבוביות וויסות הפרשת הסבום עד לאיזון עור הפנים,  ויטמין B6, אבץ, גלוקונט ועוד.

דבר הנסיינית (עבדכן הנאמנה)
העור שלי בהחלט מעורב עד שמן, לכן החלטתי לנסות על עצמי ולא להעביר לנסיינית אחרת.
הקרם מגיע בטובה לא גדולה, אך מאד נוחה לשימוש ושומרת על היגיינה מקסימלית של הקרם.
אמנם הטיובה יחסית קטנה, אבל גיליתי שיש צורך בכמות מזערית של הקרם כדי להספיג היטב את כל הפנים.
המרקם של הקרם מאד חלק ונעים למגע על עור הפנים. כמי שידועה בסלידה מריחות של תכשירים, כאן דווקא הניחוח הוא מאד עדין ונקי ובהחלט מקבל אצלי פלוס גדול.
מראה מאט קשה לי להגיד שהקרם עשה לפנים שלי. כמו אצל רובן, אצלי רואים את זה בעיקר באזור האף.
הברקה קלה נשארה לי בכל זאת, מניחה שככל שהיה יותר חם בחוץ כך גם ההברקה בלטה יותר...
מה שכן, העור נשאר ממש נעים, במרקם חלקלק ורך, ובמגע הוא בהחלט לא מרגיש שומני.
החלטתי לראות את העור שלי רק עם הקרם, ואיך העור שלי גם עם מייקאפ.
אני חייבת לציין את הקרם לטובה כבסיס לאיפור. כנראה שהוא בכל זאת עושה משהו, כי הוא היה בסיס נפלא לאיפור. העור היה נראה יותר חי וכאמור, ממש נעים למגע.

לסיכום:
הקרם הוא לא קרם זול במיוחד בהתחשב בכמות הקצת יותר קטנה מבד"כ, אבל גם ממש לא מהיקרים בשוק.
חוצמזה, שתמיד ניתן ואף רצוי לחכות למבצעים, כמו זה של היום (גלגלו למטה בסיום !)
מי שמחפשת מראה ממש מאטי, כנראה שזה לא הקרם שיפתור לה את הבעיה.
מי שמחפשת קרם קליל שנספג מהר לעור ומהווה בסיס טוב לאיפור, זה קרם לא רע בכלל.
הסביום מאט בהחלט מומלץ לימי הקיץ החמים, הוא מאד מרענן ופרשי.

מחיר: 139.99 ₪ ל40 מ"ל.

וכך זה נראה. סבום מאט - אנטי שיין פלואיד. ביודרמה. ניחוח ומרקם נעימים וקליליים.





יום אחרון למבצע של ביודרמה!!! שימו לב!!

30% הנחה על  מגוון מוצרי ביודרמה ברשת ניו-פארם
ותיק ים מתנה בכל קניה!

המבצע יתקיים בין התאריכים 04.07-24.7.2012 ברשת ניו פארם ברחבי הארץ

ביודרמה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי, המשווק על ידי ניאופרם ישראל, ומתמחה ברתימת מדע הביולוגיה לשירות רפואת העור, יוצא במבצע: 30% הנחה על מגוון מוצרי ביודרמה  וכן תיק ים מעוצב במתנה בכל קניה.

בין מוצרי המותג תוכלו למצוא כמה מוצרים שכתבתי עליהם בעבר - 



וגם - ימים אחרונים לGIVEAWAY המטורף של אנטונים...
רוצה לזכות בסט מברשות יוקרתי מתנת אנטונים?? הכנסי מהר לקישור הזה...


תהנו!!
שרון....



china glaze - live in colour - olympic collection


Live in Colour-
אולימפיאדה
china glaze - לנסות, להעז ולהרגיש Fun-Fun-Fun


תראו איזה כיף!
השנה ראינו הרבה התייחסות לנשים באירועים שנחשבים יותר גבריים - כגון היורו, שהיה רווי מבצעים לנשים. מגיעה אלינו עכשיו האולימפיאדה.
למרות שאני חובבת מושבעת, בתור אתלטית לשעבר,
אני עדיין שמחה לגלות שיוצרים בשבילנו הנשים, מוצרים שיהפכו את האירוע לעוד יותר מהנה.
אז הנה הקולקציה הייעודית של צ'יינה גלייז, שעשתה לא מזמן נחיתה בארץ...
כמובן שהצבעים הם צבעי האולימפיאדה... 


קצת על החברה:
כמו שכבר אמרתי, החברה נחתה לא מזמן בארץ. חובבות לק מושבעות היו מאושרות מאד.
ל-china glaze למעלה מ-300 גווני לק בצבעוניות אופנתית ומתריסה על כל קשת גווני הפנטון. גוונים צעירים, כיפיים  ומתוחכמים, המאפשרים לך להשתולל, להרגיש צעירה ונחשקת ולרצות לגוון, לשנות ולהפתיע כל פעם מחדש...                      

המוצרים מיוצרים באיכות מקצועית, מהגבוהות ביותר שיש לשוק להציע. הלקים בעלי פורמולה ייחודית המכילה china clay, רכיב דמוי פורצלן, המחזק את הציפורן ועוטף אותה במעטה מבריק לאורך זמן. מלבד לקים מציעה china מוצרים משלימים המבטיחים לוק מושלם וציפורן בריאה.
כל המוצרים חופשיים מ- DBPToulene ופורמלדהיד - חומרים שידועים כמסוכנים ו/או מסרטנים.


והנה הקולקציה....




קולקציית האולימפיאדה של צ'יינה גלייז. תודו שהיא מגניבה למדי :)




האולימפיאדה מביאה עימה גם את בשורה אופנתית וצבעוניות עזה ומרגשת המשלבת את
צבעי הלוגו של האירוע.
אם באולימפיות שהתקיימו עד כה התרגלנו לראות חולצות, כובעים ואינספור אקסוסריז הרי שכעת גם הציפורניים ישתתפו בחגיגה וייצבעו בכחול, אדום, צהוב, ירוק ושחור..
הסולידיות ישלבו שני צבעים והנועזות יותר ישלבו את חמשת צבעי האולימפיאדה .
                            חברת china glaze , מציעה  מגוון רחב של לקים בגוונים שונים של האירוע.


China glaze להשיג : מכוני ציפורניים, מכוני יופי וספא, מספרות מובילות ובתי המרקחת הפרטיים.
משרדי החברה: 09-9506661 לבירור נקודות מכירה קרובות אלייך.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ש"ח.


שיהיה לכולנו אולימפיאדה מהנה!